Ben Dinsdag en vandaag geweest, En inderdaad een hoop keus. Heb een paar handschoenen gekocht,peesbeschermers, een wrangler broek, hoofdstel, teugels, en dat was wel weer genoeg.
ben ook geweest, heb one ear, met teugels en kinketting, peesbeschermers,winterdeken, zweetdeken, petje en equishine gekocht, mijn vriendje heeft zich nieuwe laarzen, sporen+riempjes, hoed en wrangler gekocht dus hij kan de volgende keer ook in style mee ........ , heb overigens GEEN westernkalender gezien .......
Ten eerste iedereen een fantastisch en vooral sportief 2006 gewenst.
Graag willen ik namens arthur's western store iedereen en zeker die mensen die het slechte weer hadden getrotseerdt bedanken voor een geslaagd en vooral heel gezellige kerstsale , soms was er een beetje een lange wachttijd voor de kassa ,maar gelukkig kon iedereen daar mee leven , wij vinden het altijd een leuk gebaar om mensen zolang de voorraad strekt een kleinigheidje te geven bij vertrek , ook dit jaar zoals de eerste dag een bijvb. een voederschep, de tweede dag een leuke sleutelhanger en de resterende dagen omdat de rest op was , een calender , het probleem was dat we door de grote opkomst , we de halverwege de laatste dag ook nog door de kalenders heen waren. voor de genen die helaas geen kalender hebben ontvangen , spijt het ons zeer, maar maken we het volgend jaar zeker goed , maar het ontvangen van een kleinigheidje of kalender heeft niets met het geldbedrag te maken, er waren ook mensen bij die voor bijvb € 15.-- kochten en ook een kadootje kregen. maar helaas op is op volgend jaar is er weer voor iedereen een presentje, groetjes arthur's western store
Ik heb dus wel de kalender weten te bemachtigen. Het is natuurlijk meteen een stukje reclame voor de hengsten, maar eentje die ik met plezier aan de muur ga hangen (en dat doe ik niet snel). Hij ziet er superprofessioneel uit. Mijn complimenten !
Ik had mijn ouders gestuurd en die kwamen zelfs thuis met een kalender EN sleutelhanger. Ooohh, die papa toch. Hij had de een na laatste en was erg trots dat hij die nog had weten te bemachtigen. Ik ook, want ik vond hem erg mooi. Ik kende geen een paard dat erop stond (ik ben niet zo thuis in de hengsten enzo) maar wel hele mooie paardjes!