LindyH schreef:En mijn ervaring is: Luister nooit naar je VA als het om westernrijden gaat!
Heb ik heel eenvoudig opgelost:
VA voor geneeskunst
Instructeur voor rijkunst
Klaar!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LindyH schreef:En mijn ervaring is: Luister nooit naar je VA als het om westernrijden gaat!
Anya schreef:Om de aloude discussie maar weer eens nieuw leven in te blazen, wil ik bij deze een stukje uit de WHW quoten. Het is een stukje van Judge Kelly Boles Chapman:Citaat:De pleasure, horsemanship en trail beoordeelt ze als erg goed. Ze heeft er echter wel een opmerking bij. De paarden zouden in haar ogen meer dressuurmatig getraind mogen worden. De basis van de dressuur en van het westernrijden vertonen veel overeenkomsten en hebben veelal hetzelfde doel: verzameling en ontspanning. Een tip waarmee de ruiters die zich voor het NK 2006 voorbereiden zeker hun voordeel mee kunnen doen.
Citaat:Vind ik dan. En er zijn wel degelijk westernruiters die hier weinig tot geen aandacht aan besteden.
djmaris schreef:Laat het nu niet weer verzanden in een diskussie wat iedereen vooral niet doet, het lijkt mij leuker om het te hebben waarom iets werkt voor iemand of niet . Ik leer niet zoveel van de engelsen dit en de westerners dat( die oorlog hebben ze al veel eerder uitgevochten), ik wil graag weten waarom iemand iets doet om zo te kunnen uitzoeken of ik daar wat aan heb
. Gelukkig heb ik wel les van een dressuurgerichte westerntrainster, maar het valt niet mee om als leek een goede instructeur te vinden 'als je nog niet weet dat je het niet weet......'