Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tones schreef:Die stal bij Bussloo ziet er in ieder geval geweldig uit!
adnariM schreef:Hej... Echt jammer, mooie plek hadden jullie opzich wel! Dichtbij mij heb ik nog even gevraagd naar stallen etc. maar er was nu net een nieuw paard en dus geen plek meer maar volgend jaar komen er waarschijnlijk nieuwe stallen maar daar heb je nu gewoon niks aan, ik weet verder nog wel 1 stal, ik zal die wel even vragen als jullie intresse hebben, ze hebben geen site, paarden krijgen dagelijks weidegang en er is een buitenbak en dichtbij het bos... Hoor ik even wat je van Loenen vind?? Groetjes Miranda
Verder nog succes met zoeken!
.
skippy1 schreef:Ik vond het er gezellig, maar mijn paardjes zijn beter af met meer weidegang.
)
skippy1 schreef:Als we een plekje hebben, zijn jullie bij deze uitgenodigd om gezellig langs te komen, dan neem ik (en ik denk dat Nanda het daar wel mee eens is en met me meedoet) wat lekkers mij voor bij de koffie (als we dat daar kunnen drinken natuurlijk!)
....erg of niet dan.
mede omdat ik in ongeveer dezelfde omgeving op zoek ben geweest (en min of meer nog ben), dus ben wel benieuwd wat ze van bepaalde stallen vinden en waarom ze voor een bepaalde stal kiezen (en hoe het over een tijdje blijkt te bevallen).