[WN] paard uit zn stal gekomen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

garfield1992

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-05 15:49

ja wat zal ik hier op antwoorden
ik denk maar ff lekker niets

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 19:30

Sonja schreef:
Hobby schreef:
Ik heb hier twee keer mee gemaakt dat er paarden zijn uitgebroken en zich hebben volgevreten (zelfs voertonnen met draaideksels waren niet veilig). Van de dierenarts moesten ze juist de hele dag op stal en mocht ik ze géén beweging geven. Juist tijdens rust wordt alles verteerd. Tijdens het bewegen kan een paard de boel niet verteren en blijft het alleen maar langer in de maag en darmen.

Bij een lichte koliek geef ik ze JUIST licht beweging...

Het gaat hier om een paard dat zich volgevreten had, niet om een paard met koliek.
Ik denk dat de DA bang was voor maandagziekte.

jackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 00:02

jeddah schreef:
Straf?? Dit is hoop ik een grapje?

dat hoop ik ook want het paard snapt daar natuurlijk niks van.

Bramblerose

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-05 00:08

Nou goed, bleek dus een grapje, maar had je wel iets duidelijker aan kunnen geven, want iedereen trapte erin. En terecht, zou jij ook doen garfield, als jij zoiets (verkeerd) zou lezen....

Cowgwenny

Re: paard uit zn stal gekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:22

Ok, het is een zeeeeeeeer oud topic, maar toch wil ik even reageren ten voordele van Garfield...

Als jullie, net zoals zij, volwassenen zijn (in leeftijd dan toch op zijn minst), dan begrijp ik niet dat jullie "de grap" van haar verhaaltje niet hebben begrepen. Geloof me, als gediplomeerd instructrice is het mijn taak om mensen "op te voeden" als ze met paarden omgaan. Ik heb geen moment de strafmaatregel van Garfield au serieux genomen. Het paard kan misschien wel die dag op stal zijn gebleven, maar bijvoorbeeld omdat zij zoveel rommel op te ruimen had en ondertussen het paard in de gaten wilde houden dat het geen koliek zou krijgen ofzo. Omdat ze zo is geschrokken, heeft ze het verhaal wat lichter gemaakt om de fun ervan in te zien. Gedane zaken kan je nu eenmaal niet veranderen, dus kan je er beter mee lachen. Ik raad jullie aan om alles niet zo serieus te nemen en tussen de regels door te lezen...

Ik maak me waarschijnlijk niet onmiddellijk razend populair met deze eerste post, maar als alles hier zo letterlijk wordt genomen en je zo op je woorden moet letten, dan vraag ik me af of ik wel deel wil uitmaken van het bekendste forum van Nederland Huilen

Ik zal dan maar ook geen grappen beginnen maken over gehandicapten zeker? (sorry, mijn zoontje is zwaar gehandicapt, als ik daar niet mee had leren lachen en grappen over zou kunnen maken, dan was ik waarschijnlijk wel ergens van een brug gesprongen ofzo...)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:34

heb maar f fgetemd, beetje erge oude koe

joany_pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:46

ik denk ook ni dat de opmerking nou echt in het voordeel van GARFIELD werkt,die heeft tenslotte nog een onderschrift met het jaartal 2006 erin staan;)
Dus stel dat er nou weer mensen op gaan reageren zou ze zichzelf nog geen eens kunnen 'verdedigen'

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:48

susan schreef:
heb maar f fgetemd, beetje erge oude koe

Had ik al gedaan Susan... niet alleen een 'antieke koe', ook nog es absoluut géén zinvolle bijdrage... Rolleyes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:59

Cowgwenny schreef:
Ik maak me waarschijnlijk niet onmiddellijk razend populair met deze eerste post, maar als alles hier zo letterlijk wordt genomen en je zo op je woorden moet letten, dan vraag ik me af of ik wel deel wil uitmaken van het bekendste forum van Nederland Huilen

Mwoah, je maakt je idd niet erg populair door op een topic uit 2005 te gaan reageren. Maarrrr er zijn zat andere subfora op bokt met recentere discussies waarin jouw mening vast en zeker wél van harte welkom is Cool

*edit: Ik begrijp alleen niet zo waarom je de moeite neemt een account aan te maken om in je eerste beste post te gaan verkondigen dat je niet zeker weet of je wel deel wil uitmaken van bokt Lachen

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 22:11

Aangezien dit een dusdanig oud topic is en deze reactie niet echt een zinvolle toevoeging is, gaat dit topic op slot.