Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
die is van de bangerige.
vrolijk schreef:oef duitse heder met alle commando's erop.
toch nog maar wat trainen met mij Roo
.
een lekker hapje in de buurt staat. jeddah schreef:Wel een BORDER-collie dan he?

Wwrangler schreef:Wij zijn ook nog steeds van partij in totaal 3 ruiters en 3 honden. Okee moeten nog even trainen maar komt goed.
Wij stellen onze accomodatie ter beschikking om gezamenlijk te komen trainen met paard, ruiter en hond, zodat we allen goed beslagen ten ijs komen bij Peter.
Voorstel
Zondagochtend 11 juni a.s. vanaf 10.00 uur tot 12.00 uur. Voor het gebruik van de bak, trailmateriaal rekenen we € 12,50.
Opgeven via mail: western-wranglers@hotmail.com.
Het parcours zullen wij uitleggen in de bak en met elkaar moeten we er toch een leuke, leerzame en vooral gezellige ochtend van kunnen maken. Om het overzichtelijk te houden is een maximum van 10 ruiters/honden denken wij goed te doen.
Jan & Brigitta.
pst. Son je mag Watje wel lenen
PeterV schreef:Okay, voor de fun, vind ik het, het uit proberen waard.
Stel hiervoor gratis onze accommodatie beschikbaar, op een nader te bepalen datum, mits er zo,n tien a vijftien deelnemende combinaties hiervoor te vinden zijn.
Leuk zal het zijn als Chris dan komt jureren.
Verder denk ik dat bij ons op stal al drie deelnemende combinaties te vinden zijn.
Ik zelf zal er zorg voordragen, dat er voor de winnaars toepasselijke bekers zijn te winnen.
En voor de beste combinatie bedenk ik nog wel een mooi toepasselijk cadeau.
Graag aanmelden via info@ve-ca.nl zodat er met alle deelnemers naar een geschikte datum gezocht kan worden.
Groeten Peter.