Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

jessiejanes schreef:What's next? Straks blijkt nog dat het inrijden op 2-jarige leeftijd zelfs goed is voor het paardMag ik even aanvullen dat hierop stal ook een aantal paarden zijn, waarvan ik zeker weet dat ze als 2-jarige gestart zijn en die we gekocht hebben naar een rontgelogische goedkeuring!Daarnaast is het me ook overkomen te wachten met een paard, pas als 3,5 jarige in te rijden en niet rontgenlogisch in orde blijkt te zijn.Dit is geen boekenkennis , puur praktijkervaring. Tja, wat is waarheid?
jessiejanes schreef:Mag ik even aanvullen dat hierop stal ook een aantal paarden zijn, waarvan ik zeker weet dat ze als 2-jarige gestart zijn en die we gekocht hebben naar een rontgelogische goedkeuring!Daarnaast is het me ook overkomen te wachten met een paard, pas als 3,5 jarige in te rijden en niet rontgenlogisch in orde blijkt te zijn.Dit is geen boekenkennis , puur praktijkervaring. Tja, wat is waarheid?
jessiejanes schreef:Wat wel een waarheid is , is dat morgen op de Kalverhoek, de DRBF(Dutch Reiner Breeder Futuriry ) wordt gereden, en dat vanuit druk van de deelnemers er geen 3-jarige futurity wordt gereden, alleen maar 4 en 5 jarige.Tja, dit gaat niet over hypocritie, maar kan de pessimisten onder ons misschien wel wat opfleuren ,dat er zelfs verandering is.......

jessiejanes schreef:Wat wel een waarheid is , is dat morgen op de Kalverhoek, de DRBF(Dutch Reiner Breeder Futuriry ) wordt gereden, en dat vanuit druk van de deelnemers er geen 3-jarige futurity wordt gereden, alleen maar 4 en 5 jarige.Tja, dit gaat niet over hypocritie, maar kan de pessimisten onder ons misschien wel wat opfleuren ,dat er zelfs verandering is.......

jessiejanes schreef:en dat vanuit druk van de deelnemers er geen 3-jarige futurity wordt gereden, alleen maar 4 en 5 jarige.
Uiteindelijk werkt een leerproces in stappen en na het, meermalen, constateren van misstanden (ja ook van jezelf) volgt dan de logische volgende stap... Wil ik dit nog? NEE!! Goed, doe er dan wat aan.. En zo maken we met vallen en opstaan allemaal stap(jes) in een leerproces naar een wereld zoals wij die graag zouden willen.. Niet opgeven he!!! We komen er wel!!! jessiejanes schreef:de DRBF(Dutch Reiner Breeder Futuriry ) wordt gereden, en dat vanuit druk van de deelnemers er geen 3-jarige futurity wordt gereden, alleen maar 4 en 5 jarige.....
vera schreef:Er is bewust gekozen on geen 3-jairge futurity te houden.
Nederland is daar niet klaar voor. ....

dirkje schreef:iedereen zyn eigen UITGANGSPUNTEN he, het is maar net hoe die past!!!![]()
dirkje schreef:het staat er, zoals ik het bedoel!!!
Gelukkig is de wind hier gaan liggen vandaag maar gisteren waaide hij inderdaad erg hard
,als ik iets niet wil snappen