(het stond er zo grappig)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Verder wil ik,als het weer het toelaat,wat met zeiltjes etc. gaan oefenen.Ik hoop dat hij dan wat meer vertrouwen krijgt!
Lielle schreef:
Pablo
Z1 startgerechtigd => dat gaan we niet meer halen, ik heb dit hele jaar maar max 6 dressuurproeven gereden met hem (2 daarvan moeten nog komen) maar hopelijk zijn we wel M2 geklasseerd dan => M2 gestart
M spr + wp => nog 2 M starts gepland dus wie weet => nog eentje, wel M gestart
M sgw startgerechtigd =>![]()
en wie weet nog wel een M klassering als het lekker gaat in Barchem => M+1
Raimaer
M2 startgerechtigd => dat gaan we dus ook niet meer halen, ik heb dit hele jaar ook met haar maar max 6 dressuurproeven gereden (2 daarvan moeten nog komen) maar we zijn M1 geklasseerd => en nog 2 puntjes erbij gereden
M spr startgerechtigd => dat lukt niet meer
L sgw + wp =>mss nog M startgerechtigd => 1 puntje te kort
Citaat:Ik had in de planning staan om de zomer 2005 in het Z-springen te starten met Ot, maar ik heb mijn doelen iets bijgesteld Het eerste doel is om hem uit te leren zitten op flinke oxers en dan hoop ik van de zomer de punten voor het Z bij elkaar te rijden. Heb nog steeds stiekem de hoop dat ik eind 2005 Z met punten ben, maar ik ben tevreden als ik er in een M-parcours knap op kan blijven zitten
Dressuurdoelen heb ik niet en met SGW eigenlijk ook niet zo. Ik wil dit jaar gewoon fijn rijden naast mijn studie
Citaat:Cheeka gaat in 2005 voor het eerst mee, die hoop ik eind van het jaar klaar te hebben voor het L-springen. Misschien dat die nog een SGW gaat lopen in het najaar, eerst maar eens zien hoe ze aanpakt
) gomir schreef:Die SGW's gaan we maar niet proberen met die uk, maar dat L-springen gaat wel goed komen. Misschien dat ik volgend weekend voor het eerst start, anders wordt het heel misschien met de kerst(maar dan ben ik alleen) en anders pas 22 januari. (7/8 wanroij met Ot, 15de is er niets hier)

(is toch nergens plek meer tegen de tijd dat ze gaat bellen
) 
, en jullie volgend jaar allemaal zie op cross..
, is makkelijk te herkennen..Sorry maar ik zou niet weten wie jullie allemaal zijn maar mischien ken ik jullie wel.. wordt allleen zo moeilijk om aan al die mensen hier te vragen wie ze zijn dus zie het vanzelf
.

), en dat ze mij nog meer begint te vertrouwen, zodat we in september terug op oefencross kunnen (om te proberen
)
) Ik weet het nog GvdT (weet nu wie je bent) alles goed met jou? Regiotrainingen rij ik ook in mee, bij Noord en Zuidholland