[SGW] Wat willen de crossers het komende winterseizoen bereiken??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-05 15:07

Ah..ik lees weer eens niet alles

(het stond er zo grappig)

g0otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 07:51

Ik heb ook doelstellingen voor deze winter.
Mat Martino wil ik de punten hebben voor het Z springen, zodat ik in het zomerseizoen Z kan gaan starten.
Verder wil ik M1dressuur zijn met wp, maar moet eerst het kampioenschap in het L2rijden voordat ik over mag.
Met prodeo ga ik alleen dressuren en wil ik graag voor het buitenseizoen de punten voor het z1dressuur hebben.
Ik ben benieuwd of dit gaat lukken!!
gr margo

Mosh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 16:27

Ik ga eerst proberen of ik knap een B parcourtje rond kan komen met Mike Verder wil ik,als het weer het toelaat,wat met zeiltjes etc. gaan oefenen.Ik hoop dat hij dan wat meer vertrouwen krijgt!
Met King heb ik geen plannen eigenlijk.Ik denk veel dressuur oefenen aangezien ik dat de laatste tijd nogal verwaarloosd heb

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 13:51

status per 3 december
Lielle schreef:

Pablo
Z1 startgerechtigd => dat gaan we niet meer halen, ik heb dit hele jaar maar max 6 dressuurproeven gereden met hem (2 daarvan moeten nog komen) maar hopelijk zijn we wel M2 geklasseerd dan => M2 gestart
M spr + wp => nog 2 M starts gepland dus wie weet => nog eentje, wel M gestart
M sgw startgerechtigd => en wie weet nog wel een M klassering als het lekker gaat in Barchem => M+1

Raimaer
M2 startgerechtigd => dat gaan we dus ook niet meer halen, ik heb dit hele jaar ook met haar maar max 6 dressuurproeven gereden (2 daarvan moeten nog komen) maar we zijn M1 geklasseerd => en nog 2 puntjes erbij gereden

M spr startgerechtigd => dat lukt niet meer
L sgw + wp => mss nog M startgerechtigd => 1 puntje te kort

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 01:07

Citaat:
Ik had in de planning staan om de zomer 2005 in het Z-springen te starten met Ot, maar ik heb mijn doelen iets bijgesteld Het eerste doel is om hem uit te leren zitten op flinke oxers en dan hoop ik van de zomer de punten voor het Z bij elkaar te rijden. Heb nog steeds stiekem de hoop dat ik eind 2005 Z met punten ben, maar ik ben tevreden als ik er in een M-parcours knap op kan blijven zitten
Dressuurdoelen heb ik niet en met SGW eigenlijk ook niet zo. Ik wil dit jaar gewoon fijn rijden naast mijn studie

Dat eind 2005 Z met punten gaat niet lukken, maar dat had ik ook niet verwacht. Het gaat in het M nu iig wel fijn, maar die secondenlijm blijf ik met enige regelmaat missen
We hebben even een klein dipje op het moment, maar ik ga zo langzamerhand aardig richting de verplichte promotiegrens.

Citaat:
Cheeka gaat in 2005 voor het eerst mee, die hoop ik eind van het jaar klaar te hebben voor het L-springen. Misschien dat die nog een SGW gaat lopen in het najaar, eerst maar eens zien hoe ze aanpakt

Die SGW's gaan we maar niet proberen met die uk, maar dat L-springen gaat wel goed komen. Misschien dat ik volgend weekend voor het eerst start, anders wordt het heel misschien met de kerst(maar dan ben ik alleen) en anders pas 22 januari. (7/8 wanroij met Ot, 15de is er niets hier )

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 20:44

gomir schreef:
Die SGW's gaan we maar niet proberen met die uk, maar dat L-springen gaat wel goed komen. Misschien dat ik volgend weekend voor het eerst start, anders wordt het heel misschien met de kerst(maar dan ben ik alleen) en anders pas 22 januari. (7/8 wanroij met Ot, 15de is er niets hier )

Volgens mij is er de 15de in Blokker springen.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 21:42

Staat niet op de kalender GvdT?
Van de week iig nog niet

Dat zou wel mooi zijn. Mijn zusje wil dat weekend dressuur rijden geloof ik, maar ze gaat steeds niet bellen. En ze heeft er ook alweer een week of twee niet opgezeten...Wsl ga ik dan dus wel naar Blokker als er springen is (is toch nergens plek meer tegen de tijd dat ze gaat bellen )

marjoleine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 12:16

Hey hallo, heb van de week een bokt profiel aangemaakt, en zit even mee te lezen. Mijn winter plannen, zorgen dat ik in de dressuur hoge punten kan gaan halen (hard trainen dus) en proberen veel punten in de m springen te halen (mischien punten voor de z). En dan in maart in chaam weer in de m cross starten..

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 12:18

Hoi en welkom. je komt me zo niet bekend voor, vertel eens wat over jezelf?

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:18

Welkom marjoleine

Mijn winstpunt in het M2 zou moeten kunnen deze winter..
Maar mn winstpunten halen voor het Z springen ga ik niet halen, heb helemaal nog geen springwedstrijden opgegeven!

marjoleine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 14:20

Ow oke, nou komt ie hoor. Ik ben marjoleine, kom uit Breukelen, heb eerst 4 jaar gegroomd op cross, ik had toen zelf 2 spring ponies die niet geschikt waren om te crossen, maar die werden verkocht en toen wilde ik heel graag een cross-pony, maar ik kwam uit bij een pony die B-dressuur had gelopen, maar wel geschikt was voor crossen, dat is grace Gracieux, ik kreeg haar in 2004, en toen ben ik in 2005 in Chaam met haar gestard en heb cross trainingen gedaan, en nu zijn we M cross (dankzij Rom Vermunt en Michiel Brons), M springen en B dressuur( doen we niet zo vaak, maar gaan we dus nu heel hard aan trainen).. Ik zal binnenkort mijn profiel even maken.. En hoop dan dat het heel gezellig wordt hier op Bokt , en jullie volgend jaar allemaal zie op cross..

gr_roos

Re: Wat willen de crossers het komende winterseizoen bereike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:06

Welkom Marjoleine, je komt me bekend voor.
Met wat voor een kleur shabrak cross jij?
Ik zit nl te twijfelen tussen 2 personen.

Gomir, ik dacht dat ik Blokker op de regio site zag staan de 15de

marjoleine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:49

Ik cross in het fel roze, roze dekje, roze met witte cap hoesje, roze t-shirt, en witte rijbroek.. Dat ben ik , is makkelijk te herkennen..Sorry maar ik zou niet weten wie jullie allemaal zijn maar mischien ken ik jullie wel.. wordt allleen zo moeilijk om aan al die mensen hier te vragen wie ze zijn dus zie het vanzelf .

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 20:51

marjoleine, volgens mij heb ik jou ook wel eens gezien met een cross, maar kan zo ff niet meer bedenken waar dat was

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-05 22:02

Ik heb je iig weleens zien rijden Marjoleine

Tot op de wedstrijden denk ik! (en misschien ook wel de regiotrainingen)

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-05 12:19

Hoi Marjoleine
Ik volg ook de trainingen van Michiel en Rom. Dus dan heb ik je misschien wel eens gezien. Als je een profiel hebt zal ik eens foto's gaan bekijken!

Pops

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 14:46

Ik hoop dat Verouschka blijft goed springen in de 80cm (wat dit jaar eindelijk lukt, en vorig jaar dus niet ), en dat ze mij nog meer begint te vertrouwen, zodat we in september terug op oefencross kunnen (om te proberen )

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-05 19:36

Had ik toch de goede voor me, in Wieringerwerf stond jou trailer tegen over mijn wagen.
Ik heb je toen ook nog door de cross zien gaan.

Je sjabrak vind ik wel een gaaf kleurtje, die had iemand toch voor je geverfd?

marjoleine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:27

hahah, ja gewoon een wit dekje, en dan met textiel verf, heb een fel roze dekje (kleur die je niet koopt ) Ik weet het nog GvdT (weet nu wie je bent) alles goed met jou? Regiotrainingen rij ik ook in mee, bij Noord en Zuidholland

marjoleine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 17:28

daar hoort nog achter mischien tot dan (drukte per ongeluk al op plaatsen)... heel handig..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-05 18:10

dat heeft iemand bij onze vereniging ook gedaan, is heel leuk geworden