Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spatter schreef:dus eigenlijk zou iedereen die een gezamelijk NK wil en aansluiting bij de federatie massaal lid moeten worden en dan is het er zo door gedrukt , hoeveel kost dat lidmaatschap ?
Dance schreef:Uit betrouwbare bron vernomen (alweer eens![]()
), dat aangeboden hulp van vrijwilligers die wel tijd hebben, zich in willen zetten, niet over de rooie gaan van de stress bij een dikke week NK, verstand van wedstrijdsecretariaat hebben, de regelboekjes kennen etc, etc, etc. pp. bij de NQHA absoluut NIET op prijs wordt gesteld. Men vertrouwt liever op het eigen interne clubje. Jaja.
Het is gewoon l*lkoek wat ze daar allemaal uitkramen.
echt, ik word platina blont. Citaat:De NQHA heeft vorig jaar nog te kennen gegeven open staan voor een gezamelijk NK.
Het probleem is dan ook eerder organisatorisch. Hoe zoveel rubrieken in zo'n korte tijd afwerken.
En wat te denken van de vrijwilligers die al een week vrij moeten nemen voor het NK en de fisieke en geestelijke belasting van de organisatie. Wat te denken van de all rounders die keuzes moeten maken om hun paard niet te veel te belasten.
Dit is dus de reden dat alleen de NQHA zich niet heeft aangesloten.
. maar het scheelt wel weer startgeld en als je het goed doet kan je gelijk in 1 keer kampioen worden bij je rassenvereniging en bij de WRAN
sugarmiss schreef:Als er nu een extra ledenvergadering wordt ingelast vóór het eind van het jaar en iedereen snel even voor 3 maanden lid wordt, kunnen er spijkers met koppen geslagen worden
. en geloof je nu echt dat het helpt.
vera schreef:Of heeft iemand een beter idee?
}> vera schreef:Misschien wil de voorzitter zich wel "verlagen" om zijn
visie op Bokt te zetten?
, die bouwkolonne is hier meestal onchristelijk vroeg.) Dance schreef:Men zegt toch wel eens: het is maar een heel klein groepje dat heerst over de grote groep.
Nee niet alle Quarterlui pikken dat, die zijn dan of gewoon geen lid (meer) van de NQHA, of ze pikken het wel en vormen de grote meerderheid van clubleden die stilzwijgend toekijkt.
Citaat:Peter: Ik kan mijn voor stellen, dat het doel van deze club is, promotie van de Quarterhors.
Natuurlijk zal hier naar verwezen worden, en vast gehouden worden aan dit doel.
Blaze schreef:Hmm in mijn beleving is het hebben van een visie iets vooruitstrevends,de tijd vooruit zijn,weten hoe in het belang van de groep de toekomst moet worden.
.....
) club die wél is aangesloten bij de federatie.
smiley plaatsen.Dance schreef:Je kunt het mailtje over de praktijken in de inrij arena (was dat niet met steun van medebokkers hier, of was dat een ander schrijven?) niet helemaal vergelijken. Daar sprak je het bestuur aan over andere mensen.
site van de NQHA schreef:De doelstelling van het N.Q.H.A. is het promoten van de Quarter Horse in de breedste zin van het woord.