Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

linsy schreef:Hoi Tarmine,
Het was ook net een mooi moment dat ze , vooral op die eerste twee foto's, precies gelijk liepen.
Mooi Tinker trouwens, en dat zal ik niet zo snel zeggen. Ik vind zijn kleur erg mooi, meestal zijn ze zwart/wit bont.
gr. Sylvia
Firesolo schreef:Ik heb hem ook gereden, maar dan klasse 2. Het eerste deel was goed te doen, maar het 2e gedeelte door Meyendel was heel veel duinen en superzwaar. We waren zo blij weer op het strand te zijn! Al met al zijn we 3e en 4e geworden, echt super. En het leuke is, wij hadden zo'n snelle kopgroep voor ons, maar volgens mij is er geen 1 van goed gekeurd! Toch goed gedaan tussen al die Arabierendingen enzo, met een appaloosa en een KWPN-er, toch? En niet te geloven, maar nu zijn we startgerechtigs voor klasse 3!Misschien herkennen jullie mij:

mazzeltje schreef:En dit zijn wij (Latoy en ik)
We zijn vijfde geworden by the way!
http://www.paard-en-fotografie.nl/kalen ... _9948.html
Nogmaals gefeliciteerd met je 5e plaats!! Goed gedaan!! Tallie1979 schreef:Ik heb besloten op Austerlitz te starten als deze in april 2006 weer verreden word
We geven niet op, vooral doorgaan zeg ik altijd maar!!
Winnie kan het hoor! Volgend jaar lekker op je eigen tempo je rit uitlopen en dan komt alles goed. Winnie scheren is denk ik ook een goed idee, vooral als je Austerlitz wil gaan rijden. 
ze speelt in elk geval al met het water.
dus wie weet gaat zij ook nog meedoen met haar fjord, ze vond het wel erg gaaf allemaal
Waren dat die mensen die langs de kant stonden?
( die mevrouw met de rode trui/jas? )
Hij trekt met zijn pluizige bekkie altijd aardig wat bekijks en kleine meisjes en jongetjes 

Tallie1979 schreef:Ik heb besloten op Austerlitz te starten als deze in april 2006 weer verreden word
We geven niet op, vooral doorgaan zeg ik altijd maar!!