Zie het al voor me: dressuurzadels met veel zilver
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze zou er bijna om gaan westernrijden, maar dat nu hoeft dus niet! Je dressuurharnachement hoeft niet langer saai te zijn!

Citaat:@SM: Ik denk niet dat de reining er iets mee te doen heeft; deze regel betrof alleen de bitten die bij dressuur gebruikt mogen worden. Bij springen en eventing zijn de regels voor het harnachement en bitten veel ruimer!

crazycactus schreef:In de reining mag je ook geen rolletjesbit gebruiken. Wel een bit met 1 rolletje in het midden, maar niet de trens met meerdere rolletjes.
crazycactus schreef:In de reining mag je ook geen rolletjesbit gebruiken.

paul heeft er echt altijd mee gestart vorig jaar en in de reinig altijd bitcontrole gehad
) comfort snaffle aan te schaffen, omdat dat een van de vriendelijkste bitten zou zijn.

. 
vera schreef:Ik rijd zelf eigenlijk altijd met hetzelfde bit.
Zijn er mensen die een aantal hoofdstellen met verschillende bitten hebben hangen voor hun paard?
Zo ja, wat is je reden daarvan?

). 
...naast mijn hoofdstel met Billy Allen heb ik een ander hoofdstel met een trensje (gebruik ik vaak om te longeren) en weer een ander hoofdstel met een bosal (van rawhide) er in (gebruik ik wel eens tussendoor omdat hij er heel fijn op stuurt (qua neckreining) en soms in het bos)....showhoofdstel blingerdebling is in bestelling