[WN] Zó moe van paspoort aanvragen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

10y

Re: Zó moe van paspoort aanvragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:08

Weet niet of het zin heeft boze brieven met klachten over Horse-passport naar de Amerikaanse stamboeken te sturen. Het moeten hebben van paardenpaspoorten is een puur Europese aangelegenheid en niet iets van QAP-stamboeken. Die staan op het standpunt dat het registratie certificaat voldoende is. daar is het paard tenslotte ook beschreven en ingetekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:45

Heeft inderdaad geen zin. Ik heb een telnummer gekregen van iemand hier in NL die wat met dergelijke klachten kan doen.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:14

Nou, dan zou ik zeggen: massaal bellen! Succes!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:33

even over of je ook bij de KNHS een paspoort voor je quarter kan aanvragen:
Ik heb echt via mijn DA ,met formulier enz., een paspoort voor een quarter aangevraagt bij de KNHS.
Toen mijn DA er achter aan ging of het al verwerkt werd,ivm haast, melden ze dat ze alle aanvragen voor quarters naar de NQHA/vd Holst doorsturen,want daar horen deze aanvragen thuis.
Zelf ben ik met de KNHS gaan bellen om na te vragen en inderdaad quarters krijgen geen KNHS paspoort (meer?).
ik zal het toch niet verzinnen?Ik heb me gek gebeld en geregeld!

Ik moet overigens melden dat mijn eerste lading paspoorten (12! stuks) wel redelijk goed is afgehandeld,maar de daarna volgende paspoorten waren toch echt weer een heel gedoe om ze thuis te krijgen.(en nee,ik rij er niet even heen vanuit Limburg,daar hebben we de PTT voor!)

Gewoon van de winter weer proberen:
-eerst kopie pedigree met 1(!)chipsticker opsturen,even eigenaar paarderbij vermelden.
-Desbetreffende persoon zal me dan de rekening sturen.
-als ik de rekening heb overgemaakt,zullen de paspoorten gemaakt worden en binnen een paar weken(ik hou het nog schappelijk) opgestuurd worden.
...........Wie weet,gaat het dit jaar lukken!

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:08

Moeten de paspoorten van de Paints ook via Holstud of is dat alleen voor de Quarters? Boldly is geregistreerd via de KNHS.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:19

Ik heb voor [naam] (BS) een paspoort van de KNHS. Dan kon vorig jaar gewoon!

Verder gebied de eerlijkheid mij te zeggen dat horse-passport zich aan de meest recente eerst afspraak heeft gehouden! Ze hebben me gisteravond gebeld dat het idd mijn paspoort was dat binnen was en er is mij beloofd dat ik hem morgen of maandag terug heb...

Nu hopen dat dit ook gebeurd en de PTT gewoon werkt... Ik laat t wel weten!

Verder zijn we in elk geval klaar voor de wedstrijd! Ik heb een supergroom!!! Ze heeft me vandaag al helemaal geholpen met scheren! Echt super!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 10:22

De wonderen zijn de wereld nog niet uit! Dit keer heeft horse-passport zich echt aan de belofte gehouden! [naam]'s paspoort lag gisteren in de brievenbus! Foutloos en wel!

Ben nu dus erg blij dat dit allemaal is afgehandeld! Maandag even de dierenarts een krabbeltje laten zetten en klaar is Kees...oh nee...[naam]!

Desalniettemin denk dat ik toch morgen even een telefoontje pleeg naar dat nummer wat ik heb gekregen, want feit blijft dat het allemaal niet zo is gegaan als was afgesproken... Maar goed, ze kunnen het dus wel! Toppie!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 12:11

Gefeliciteerd! IK had eerlijk gezegd niet verwacht datje hem op tijd zou hebben, na al de verhalen die ik hier had gelezen.
Ik ben blij voor je dat je het nu toch foutloos hebt. Kus voor Flake!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 14:59

Nou dat mag dan wel eens in de krant hoor.
Maar super dat je je paspoort nou hebt

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 16:02

Super!!