dezefde bloes, maar 2 pads met wel weer dezelfde kleur er in
bv een wit met blauwe bloes, op het ene paard een wit te pad en op het andere paard een blauwe pad.
want als je ook nog snel een andere blloes aan moet trekken wordt je gek
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maargoed, rood staat mijn stipje erg mooi vind ik zelf, maar GB waarschijnlijk niet
Misschien moet ik dan maar gewoon met een witte blouse, dat past op beide pads wel. Maargoed, is wel jammer, want zo ben ik niet compleet
: kan je 'm 3 maal achter fixen voor de showarena met prijsuitrijkingen ertussen die er dan voor zorgen dat z'n aandacht weer verslapt: DE manier om je paard showsmart te maken. 
Natascha dH schreef:En Xono, tot voor kort werden Am Western Riding, Open Western Riding en Versatile alle 3 na elkaar uitgeschreven. Da's pas leuk als je een pony hebt die wisselt: kan je 'm 3 maal achter fixen voor de showarena met prijsuitrijkingen ertussen die er dan voor zorgen dat z'n aandacht weer verslapt: DE manier om je paard showsmart te maken.
Ik wil de westernriding er met de tijd ook bij gaan doen.
) dat drukt voor mij de kosten weer een beetje. nou nog een plekie voor mezelf en dan ben ik er klaar voor. nou de paarden nog in conditie
Yosan schreef:maar nog wel een vraagje voor meneer J.Trel(officieel hé)
op de nk worden de h.p. titels bekend gemaakt, maar waarom kan ik helemaal nergen terug vinden op welke ranking je staat?
probeer er achter te komen met telefoontjes(die niet beantwoord worden, misschien i.v.m de vakantie)
dussss, misschien een tip om dit vanaf volgend jaar bij te houden op de wran site?(tipje van mijn kant)
LindyH schreef:Ik heb gehoord dat er op de woensdag een AQHA-show is, maar kan er niets over vinden. Hoe zit dat precies?
johanna29 schreef:
Hoe staat het eigenlijk met de PR in de regio. ??? Vorig jaar is er maar weinig aandacht besteed aan dit evenement door de regionale dagbladen, TV en radio. ( de PR voor de jubeleum show was ronduit bedroefend dit jaar !!!!!!!!!! en ja, ik kan het weten want ik woon maar 10 minuten van Marieenheem )
Sugarmiss schreef:Je maakt gebruikt van de koeien, dus het lijkt me van wel
Sonja schreef:Zijn er posters of flyers voor het NK?
in regio Mariënheem dus kan een beste bende verspreiden. VOL gaan ze, die tribunes!!!
hahaha
JanT schreef:Sonja schreef:Zijn er posters of flyers voor het NK?
Posters zijn vrijdag klaar.
Super dat jullie je willen inzetten om het NK te promoten.
Jan
hehehe nou dan verspreid ik ze wel gewoon in de regio...