[WN] NK 2005 Fed. Ned. Westernverenigingen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jos

Re: NK 2005 Fed. Ned. Westernverenigingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:21

bij roel pas ik zijn kleding en show pad aan als hij op 2 paarden stapt.

dezefde bloes, maar 2 pads met wel weer dezelfde kleur er in

bv een wit met blauwe bloes, op het ene paard een wit te pad en op het andere paard een blauwe pad.

want als je ook nog snel een andere blloes aan moet trekken wordt je gek

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:23

Dat lukt niet Maargoed, rood staat mijn stipje erg mooi vind ik zelf, maar GB waarschijnlijk niet Misschien moet ik dan maar gewoon met een witte blouse, dat past op beide pads wel. Maargoed, is wel jammer, want zo ben ik niet compleet

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 22:32

He Monique,
Dat is inderdaad iets dat ik nooit meer doe (zeg ik nu....): 2 paarden vollop allround starten. Je heb me er toen voor gewaarschuwd en inderdaad: je wordt gek van het wisselen en proefjes leren.
Daarbij komt dat je nooit genoeg tijd hebt om je paarden goed los te rijden en voor te bereiden. Dus eigenlijk doe je het maar half.

En Xono, tot voor kort werden Am Western Riding, Open Western Riding en Versatile alle 3 na elkaar uitgeschreven. Da's pas leuk als je een pony hebt die wisselt : kan je 'm 3 maal achter fixen voor de showarena met prijsuitrijkingen ertussen die er dan voor zorgen dat z'n aandacht weer verslapt: DE manier om je paard showsmart te maken.

Ach, hoe noemen ze dat ook al weer: wedstrijdervaring

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 11:27

Ik vind de startgelden voor het WRAN Nk ook wel aan de hoge kant. Maar goed, het is wel het NK. Ik hoop dat deze trent zich niet doorzet want voor een allround ruiter wordt het dan ONBETAALBAAR.

Hoe staat het eigenlijk met de PR in de regio. ??? Vorig jaar is er maar weinig aandacht besteed aan dit evenement door de regionale dagbladen, TV en radio. ( de PR voor de jubeleum show was ronduit bedroefend dit jaar !!!!!!!!!! en ja, ik kan het weten want ik woon maar 10 minuten van Marieenheem )

Als er nog mensen zijn die een stal nodig hebben laat mij dit dan per PB weten. Ik heb nog 3 stallen vrij !!

met vr. gr. johanna vellinga

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 14:34

Natascha dH schreef:
En Xono, tot voor kort werden Am Western Riding, Open Western Riding en Versatile alle 3 na elkaar uitgeschreven. Da's pas leuk als je een pony hebt die wisselt : kan je 'm 3 maal achter fixen voor de showarena met prijsuitrijkingen ertussen die er dan voor zorgen dat z'n aandacht weer verslapt: DE manier om je paard showsmart te maken.

En nu? Zit er nu tijd tussen of wordt het gewoon niet meer uitgeschreven? Ik wil de westernriding er met de tijd ook bij gaan doen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 17:46

nee dit jaar ook weer direct achter elkaar aan. maar maakt niet uit voor mij, die tante is toch al showsmart

enne wij gaan gezellie bij johanna logeren (althans mijn paardjes dan ) dat drukt voor mij de kosten weer een beetje. nou nog een plekie voor mezelf en dan ben ik er klaar voor. nou de paarden nog in conditie

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 08:20

Yosan schreef:
maar nog wel een vraagje voor meneer J.Trel(officieel hé)
op de nk worden de h.p. titels bekend gemaakt, maar waarom kan ik helemaal nergen terug vinden op welke ranking je staat?
probeer er achter te komen met telefoontjes(die niet beantwoord worden, misschien i.v.m de vakantie)
dussss, misschien een tip om dit vanaf volgend jaar bij te houden op de wran site?(tipje van mijn kant )

Het nieuwe wedstrijdprogramma werkt de ranking na elke wedstrijd bij en kan dus op de de federatie site geplaatst worden.
Het probleem is echter dat nog niet alle organisatoren kans zien om de uitslagen goed en op tijd aan te leveren, waardoor er nog veel handwerk moet worden verricht en de ranking dus achter loopt bij de wedstrijden.
Er wordt hard aan gewerkt om de organisatoren "bij te scholen".
In de nabije toekomst zal je dus de ranking gewoon op www.westernsport.nl kunnen inzien.

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 08:25

LindyH schreef:
Ik heb gehoord dat er op de woensdag een AQHA-show is, maar kan er niets over vinden. Hoe zit dat precies?

Zoals elk jaar is er op woensdag is een AQHA show. Dit jaar is ook de AQHA show double pointed. Deze show is dus niet het AQHA NK. Dat is in oktober in Bunschoten (als ik juist ben ingelicht) en wordt georganiseerd door de NQHA.

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-05 08:38

johanna29 schreef:

Hoe staat het eigenlijk met de PR in de regio. ??? Vorig jaar is er maar weinig aandacht besteed aan dit evenement door de regionale dagbladen, TV en radio. ( de PR voor de jubeleum show was ronduit bedroefend dit jaar !!!!!!!!!! en ja, ik kan het weten want ik woon maar 10 minuten van Marieenheem )

De algelopen jaren is er veel energie gestoken om het evenement op tv te krijgen. SBS6, RTL5, Hart van Nederland en ga zo maar door. Wel komen, niet komen, wel komen en op het allerlaatste moment toch weer niet komen. Regionale tv stations aangeschreven die daarna niets van zich laten horen. We hebben zelfs videobanden rondgestuurd. Wel hebben er artikelen in plaatselijke kranten gestaan, daar heb ik zelf materiaal voor aangeleverd en die heb ik zelf gelezen.
Dus Jolanda als je er energie in wilt steken, graag!

Voor de jubileumshow is er lokaal geen ruchtbaarheid aan gegeven omdat dit een WRAN feestje was en vooral bedoeld voor de WRAN leden.

Jan.

johanna29

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 14:12

Hallo Jan,

Zoals je misschien nog wel weet heb ik mij een aantal malen beschikbaar gesteld om in deze regio het contactpersoon te zijn voor de radio, televisie en de kranten. Ik heb daar nooit een concrete reactie op gehad !! Mocht je voor dit NK nog iemand nodig hebben die regionaal bekendheid kan geven aan dit evenement dan hoor ik het wel.

met vr. gr. johanna vellinga

ennne Jan, ik heet nog steeds johanna hoor en geen Jolanda. geeft niet hoor, ik luister ook wel naar de naam Jolanda als het voor mij bedoeld is !!!

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-05 19:31

Wat zijn er veel mensen die zeuren over hoge startgelden.....Heb net op het EK gestart en daar lagen de prijzen een stuk hoger. Wel logisch, maar vond de prijzen voor het NK nogal meevallen. Teampenning is ook niet duur.
Heb alleen nog een vraagje: Zie staan Cattle Charge per start 65 euro staan. Als ik teampenning wil starten moet je dan ook die 65 euro betalen?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 08:15

Je maakt gebruikt van de koeien, dus het lijkt me van wel

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 10:41

Sugarmiss schreef:
Je maakt gebruikt van de koeien, dus het lijkt me van wel

Inschrijfgeld teampenning is € 75,- per team, daar komt geen cattle charge bij.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 11:02

Nou dat scheelt dan weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 09:56

Zijn er posters of flyers voor het NK?

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 20:36

janT schreef

Het nieuwe wedstrijdprogramma werkt de ranking na elke wedstrijd bij en kan dus op de de federatie site geplaatst worden.
Het probleem is echter dat nog niet alle organisatoren kans zien om de uitslagen goed en op tijd aan te leveren, waardoor er nog veel handwerk moet worden verricht en de ranking dus achter loopt bij de wedstrijden.
Er wordt hard aan gewerkt om de organisatoren "bij te scholen".
In de nabije toekomst zal je dus de ranking gewoon op www.westernsport.nl kunnen inzien.

super, dat zou helemaal top zijn, en ik denk niet dat ik de enige ben.

Tevens wil ik me ook wel inzetten om veel ruchtbaarheid te brengen aan de NK.
Dus johanna, pb me even welke omroepen jij hebt aangeschreven(mailt)

groetjes van Sandra

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-05 11:06

Sonja schreef:

Posters zijn vrijdag klaar.
Super dat jullie je willen inzetten om het NK te promoten.

Jan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 11:25

Hartstikke goed! Ik werk toevallig in regio Mariënheem dus kan een beste bende verspreiden. VOL gaan ze, die tribunes!!!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:43

Kunnen we die dan downloaden??? Want dan kan ik er ook nog wel een paar ophangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:52

Zullen we er een wedstrijd van maken wie er het eerst mee op tv komt? Net zoiets als vorig jaar die Kopspijkers-wedstrijd?

Wie woont er in de buurt van Noordwijk en gaat bij Harry Mens voor het raam huppelen zondag? hahaha

mehlika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 13:53

Ik kan een paar in omgeving Zuidwolde en omgeving Bunschoten ophangen.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-05 15:14

JanT schreef:
Sonja schreef:

Posters zijn vrijdag klaar.
Super dat jullie je willen inzetten om het NK te promoten.

Jan

Als je mij ook wat posters zou kunnen sturen, hang ik ze hier in de buurt bij maneges ed op.
Helaas wordt printen met onze printer niet mooi.

JanT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-05 08:02

Ik wil wel aan aantal posters opsturen om te verspreiden.
Als je een mailtje stuurt naar WRAN@planet.nl met het aantal en het adres waar ze naar toe moeten, dan ga ik ze versturen. (zolang de voorraad strekt, dus svp geen posters vragen om je kamer mee te behangen en niet meer dan je kan verspreiden.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 08:07

Ik heb je een mailtje gestuurd Jan. Heb nog een hele logeerkamer te behangen, dus kom maar op.... Oh nee wacht effe da's niet handig want het zijn meestal WRAN'ners die daar in duiken.... hehehe nou dan verspreid ik ze wel gewoon in de regio...

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 07:38

Ik heb je ook net een mailtje gestuurt.
gaat helemaal goed komen, we krijgen die tribunes wel weer vol!!!!!