[WN] bokt westen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cornelie

Re: bokt westen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 08:25

En een nieuwtje plaatsen over een winkel? Heb ik nog wel genoeg nieuwtjes Knipoog
Imo is het simpelste gewoon alles wegbonjouren naar de juiste fora zonder link.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 09:13

Ik denk niet dat jij positieve aandacht te kort komt op Bokt Clown , maar dat heeft waarschijnlijk met tevreden klanten te maken Knipoog

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 10:12

Romkabouter schreef:
Het verschil is in deze dat de een iets te koop aanbied en de ander een nieuwtje plaatst over zijn/haar stal.

dus ik mag wel een nieuwtje plaatsen over mijn stal Haha! Pling

ik heb een nieuwtje Ja

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 10:21

Vertel vertel..!!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 11:04

Ja Jos, ik ben ook nieuwsgierig Haha!

@ Romk.; Ik vind het volgende zinnetje toch echt "iets" te koop aanbieden: Alsmede de verkoop van geselecteerde paarden en indien gewenst begeleiding van ruiter en paard.

Dat is dan wel geen paard maar toch echt het te koop aanbieden van een dienst.....

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 11:20

ik heb een jong trainertje aan genomen Cool

RVD training.
die knaap rijdt jonge paardjes in ,en selecteerd daar leuke recreatie , en wedstrijd paardjes uit, geschikt voor beginners, jeugd en amateur ruiters.
hij geeft lessen aan jeugdruiters , beginners en amateurs.
start op NRHA, AQHA, enWRAN wedstrijden .
heeft ook de beschikking over een aantal lespaarden

whoehahahahahahahahahahahhhahahaaaaaaaaaaa Clown

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 12:28

Ik ben meerdere malen aangesproken op commerciële teksten in mijn onderschrift, dat mogen andere mensen blijkbaar weer wel. En dan heb je nog de zogenaamd niet-commerciële advertenties van mensen zonder bedrijf, die hele partijen verkopen voor bodemprijzen. Zo moeilijk is dat niet als je geen BTW hoeft af te dragen, geen premies hoeft te betalen etc. Boos!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 12:41

bubbels schreef:
Zo moeilijk is dat niet als je geen BTW hoeft af te dragen, geen premies hoeft te betalen etc. Boos!

Bij mij is het eerlijk gezegd andersom gegaan Bloos Ik zat tijdenlang aan te hikken tegen het 'officieel' zijn. En wat blijkt, nu ik een écht bedrijf ben ben ik zelfs goedkoper uit Cool Dat had ik dus veel eerder moeten doen. Dus persoonlijk heb ik er niet echt moeite mee dat particulieren grote partijen oid aanbieden. Zo ben ik zelf ook begonnen }>

Maar commerciele onderschriften mogen nu wel voor zover ik weet. Tot een tijd geleden mocht het inderdaad niet en kreeg ik ook wel eens billenkoek maar nu mag het wel.

Jos, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Clown

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:09

Klinkt als een veelbelovende trainer Jos! Jammer dat je niet dichterbij zit!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 13:49

Mijn mening:
Zoals het is, is eigenlijk OK.
Iedereen krijgt de gelegenheid om te laten zien wat je (te koop) heb.
Dat niet mogen linken vanuit commercieel wist ik eerst ook niet,maar is me nu wel duidelijk,MAAR dezelfde link in je onderschrift zetten is eigenlijk nog veel beter.Zo zien mensen je (te koop-) link veel vaker!(mits je iets post natuurlijk!)
Op dit moment vind ik de verhouding commercie(of je nu wel of geen prof bent) tegenover discussie op western in een mooie balans;
HOUDEN ZO!!! Haha!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 14:10

Jos schreef:
ik heb een jong trainertje aan genomen Cool

RVD training.
die knaap rijdt jonge paardjes in ,en selecteerd daar leuke recreatie , en wedstrijd paardjes uit, geschikt voor beginners, jeugd en amateur ruiters.
hij geeft lessen aan jeugdruiters , beginners en amateurs.
start op NRHA, AQHA, enWRAN wedstrijden .
heeft ook de beschikking over een aantal lespaarden

whoehahahahahahahahahahahhhahahaaaaaaaaaaa Clown

Kan wel weer zien waar het grote geld zit. Wij zijn verdorie blij als wij gewoon een clinic bij Ruben van Dorp kunnen volgen, en Jos neemt hem gewoon even in dienst. Hè Jos, hoeveel oude sokken heeft die Daan eigelijk? Clown Haha!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-05 14:20

PeterV schreef:
Kan wel weer zien waar het grote geld zit. Wij zijn verdorie blij als wij gewoon een clinic bij Ruben van Dorp kunnen volgen, en Jos neemt hem gewoon even in dienst. Hè Jos, hoeveel oude sokken heeft die Daan eigelijk? Clown Haha!

he gaaf ..........doet Ruben ook mee zaterdag Clown

Daan heeft heel veel oude sokken, allemaal met gaten, dus sja.........ik moet dat geld wel uitgeven. Geld, geld!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-05 21:42

We zijn in overleg om tot een goede oplossing te kopen wat betreft het te koop aanbieden van spullen/paarden.

Het verschil commercieel - niet commercieel zullen we zoveel mogelijk proberen te elimineren. Dat wil zeggen, het grijze gebied zo klein mogelijk maken.

Maar nieuws plaatsen over je winkel/stal... tja... persoonlijk vind ik dat het moet kunnen. Al lijkt het me duidelijk dat als je elke dag een nieuwtje plaatst dit niet de bedoeling is.
Als je namelijk niets mag vertellen over waar je mee bezig bent (pro of niet) dan wordt het wel erg saai.