Imo is het simpelste gewoon alles wegbonjouren naar de juiste fora zonder link.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar dat heeft waarschijnlijk met tevreden klanten te maken
Romkabouter schreef:Het verschil is in deze dat de een iets te koop aanbied en de ander een nieuwtje plaatst over zijn/haar stal.

bubbels schreef:Zo moeilijk is dat niet als je geen BTW hoeft af te dragen, geen premies hoeft te betalen etc.
Ik zat tijdenlang aan te hikken tegen het 'officieel' zijn. En wat blijkt, nu ik een écht bedrijf ben ben ik zelfs goedkoper uit
Dat had ik dus veel eerder moeten doen. Dus persoonlijk heb ik er niet echt moeite mee dat particulieren grote partijen oid aanbieden. Zo ben ik zelf ook begonnen }>
Jos schreef:ik heb een jong trainertje aan genomen![]()
RVD training.
die knaap rijdt jonge paardjes in ,en selecteerd daar leuke recreatie , en wedstrijd paardjes uit, geschikt voor beginners, jeugd en amateur ruiters.
hij geeft lessen aan jeugdruiters , beginners en amateurs.
start op NRHA, AQHA, enWRAN wedstrijden .
heeft ook de beschikking over een aantal lespaarden
whoehahahahahahahahahahahhhahahaaaaaaaaaaa
PeterV schreef:Kan wel weer zien waar het grote geld zit. Wij zijn verdorie blij als wij gewoon een clinic bij Ruben van Dorp kunnen volgen, en Jos neemt hem gewoon even in dienst. Hè Jos, hoeveel oude sokken heeft die Daan eigelijk?![]()