Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
... Het showsecretariaat is er nog niet, dus echte tijd en starts hebben ze niet, maar het middagprogramma zal ongeveer om een uur of 12 beginnen. Maar met westernrijden is het toch altijd gokken. Je kan nooit zoals ze bij dressuur wel kunnen een tijd inplannen. Een trailproef bijvoorbeeld kan 5 minuten duren, als alles vlot verloopt, maar kan ook 10 minuten duren als het paard alles weigert. Idem met horsemanship. Dus ik zou zeggen, ben er op tijd, dan is er mijns inziens geen probleem 
rechtstreeks van de site geplukt.Citaat:Ik zal zaterdag een tijdsindeling/lijst met het aantal deelnemers hier op de site zetten

. alleen de reining hebben we verknald
. ik had echt tig keer m'n proef doorgelezen en nog begin ik met m'n grote cirkel ipv een kleine en fique was lekker aan het dwarsbomen door het bit vast te pakken.
proef met een chancament voor x en dan metteen naar rechts voor een stop. in mijn training hou ik haar altijd recht en omdat ik haar nu naar rechts moest sturen viel ze metteen weg over haar schouder.
heb 12 uur op mijn benen gestaan (okee waarvan 2 uur op mijn paard gezeten), dus ben kapot en mag morgenochtend de kantine weer op orde brengen en zag al dat het een bende was.
)hadden voor sam en hebben dus lekker veel kunnen zien.
) en dat ging best goed. Heb wel het vierkant verbouwd en verder nog wat foutjes gemaakt ben niet geplaatst.
Hierin ben ik 4e geworden.
) waar hij 4e werd.

Loky schreef:Ik vond het een superleuke dag, ben ook erg blij want ik ben 4e in de horsemanship en 3e in de reining (beide beginners) geworden. En dat voor een combinatie die voor het allereerst op wedstrijd is gegaan, ik ben erg trots op mijn Comèz (de bonte criollo)
in elk geval nog erg bedankt met de hulp want die had ik hard nodig

vrolijk schreef:vond alleen de plaatsing van de jackpot pleasure een beetje vreemd
Sandra_H schreef:Want???
Boldly schreef:Die Haflinger liep keurig constant, regelmatig en rustig en maakte geen enkele fout. Terwijl andere verkeerde galop, bokken en omhoog gingen... Dus dat die halflinger als laatste geplaatst werd, vond ik zeer opmerkelijk! Ik zeg niet dat hij eerste had moeten worden, maar zeker geen laatste...
maar: wel (te) laag, in iig de jog.