[WN] team penning en barrel race wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Paintlinger

Re: team penning en barrel race wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 22:09

ik heb al kaarten geregeld..ik was net op tijd *juich*
Ik heb er zoooo'n zin in!
Dan zie ik m'n dundee vriendjes weer!! (de band dus)

rupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 00:05

Helaas zitten we dan met ons Cattle Team WSW op de wedstrijd in Eersel, ter voorbereiding op het EK Team & Cattle Penning, dit was al eerder gepland, anders waren we zeker van de partij geweest!!,
Volgende keer beter, mocht er weer voor de toekomst een gelijksoortig evenement zijn, meld het dan via www.dutchteampenningassociation.nl agenda, dan zullen wij als bestuur daar zeker aandacht aan besteden.... Koe Koe Koe

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-05 22:52

wij zijn weer terug het was echt gaaf!!! en de organisatie was super en de mensen waren heel aardig, ik hoop dat dit weer eens georganiseert kan worden, dan ben ik zeker weer van de partij!!!
ik vond het ook heel leuk om te kijken, Dana was ook heel braaf en ze ging heel erg snel dat had ik echt niet verwacht....
na het barrelracen zijn we nog even door de waterbak geweest en daar heb ik nog wat foto's van, mijn vader heeft ook nog een paar van het barrelracen gemaakt maar die zijn heel erg donker jammer genoeg

ik wil die mensen die dit georganiseerd hebben heel erg bedanken!!!

http://img222.echo.cx/my.php?image=im0003972nw.jpg

http://img222.echo.cx/my.php?image=im0004007jt.jpg

http://img222.echo.cx/my.php?image=im0003961nx.jpg

groetjes Emma

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 10:19

BlazingBoots schreef:
maar ik ben er wel..ik ben dat meisje met die zwarte opgeknoopte blouse waar major dundee op de achter kant staat..
bokkers mogen me altijd van de dansvloer trekken..
we maken er gewoon een meeting van.

he ik heb stiekum met je gedanst Bloos whahaha ik stond naast je toen al die mensen leren gingen te line dansen, alleen kon ik het super snelle tempo niet bij houden Huilen ik moet nog veel oefenen dus.... Verdrietig

maar het was en super mooi feest! mooie demo's gezien echt super! gezellige sfeer en lekker eten! voor herhaling vatbaar!!!

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 10:22

Klaaske schreef:
Ik kom ook!

ging goed he met barrelrace! je had een t-shirt aan met rodeoteam ,ik dacht nu krijgen we wat te zien...... maar geen rodeo Knipoog

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:12

heey

het was echt heel leuk in oenkerk en het was ook ontzettend goed georganiseerd ik vond het echt leuk,
ik was de groom van emma zij reed een barrel race met dana ik vond ook dat ze het ondzettend goed heeft gedaan .

ze mogen dit wel eens vaker organiseren wand ik vond het zo leuk echt fantastisch ik vond het echt heel gezellig.

en ik vond het ook ontzettend leuk met emma...

groetjes sjoukje

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 20:34

Wie heeft de Barrelrace gewonnen?????

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-05 22:25

Wat een leuk feestje was dat zeg!
Geen inschrijfgeld, lekker rijden, eten, dansen,veel lol en tot onze grote verbazing nog 75 euries op de koop toe!!
Van onze ranch deden we met 5 man mee, te herkennen aan de rode bloesjes! onze beste tijd was in de tweede run met 57 sec., een derde tijd!!! En dat is lang niet slecht als je bedenkt dat we er nog maar redelijk kort mee bezig zijn! (+- 3 maandjes). Dit waren Roos met Teddy, Tineke met Ragebol( die ook nog eens 75 euries won) en Ikke met Goldy! Onze Hans hadden we op het allerlaatste moment nog ingeschreven voor de barrelrace. Hij had de snelste tijd, maar hij reed de laatste ton verkeerd om, ook kreeg hij ook nog strafseconden voor het aanraken van de eerste ton. Hij had een tijd van 14 sec. . Degene die er nu met de eerste prijs vandoor ging was Jeen de Boer met Plaidit Cloudit Faithkeeper (of zoiets) hij had een tijd van 16 sec.!Gefeliciteerd hiermee!
Het laatste teampenning team van de tweede run (Rita, Andries en ??) hadden een supersnelle tijd van 44sec!!

Hier stellen we onze training maar op af, om de volgende keer ook maar zo snel te kunnen met die

Petje af voor de organisatie, hoor, dit was echt super en we hopen dat jullie dit vaker gaan organiseren. Ook heel leuk met die verschillende demonstraties er tussen door van Fred en Boudewijn en Danielle!!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 06:57

Strafsecondes voor het aanraken van de ton???? Dat mag niet!!!!!! Je mag de ton aanraken met de hand!!!! Kijk maar in de wranregelementen. In amerika mag het ook. Klein foutje, maar ja een ton omgooien vergooid je kansen aanzienlijk.

alpenquarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 07:10

Ik geloof dat het gaat om het aanraken van de ton met je paard. Het is mij ook verteld, ben een groentje op dit gebied.Maar ik geloof dat je gelijk hebt, want in het wran boekje staat hier niets over vermeld. Wel bij omgooien volgt dq. Wat hier dan gebeurt is, weet ik ook niet meer..........

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 08:38

ik vond de team pennig geweldig vooral de tweede ronde toen werdt het publiek ook helemaal fanatiek omdat ze lootjes hadden gekocht

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 10:19

Je mag de ton aanraken met je paard, want als ie omvalt mag je hem met je hand weer rechtzetten. Zo'n ton valt niet zomaar om natuurlijk.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:08

wat was het gaaf hè?
Volgend jaar doe ik ook mee aan de barrel race.
Gister geoefend op een grotere baan als zaterdag en ik reed al 17.38 sec....
dus dan ben ik al sneller als de No.1.

Cowboyberend>> Oh was jij dat nou je danste goed hoor!

en mensen..wat vonden jullie van de MAJOR DUNDEE band (slecht commentaar wordt niet gewaardeerd )

Klaaske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:10

cowboyberend schreef:
Klaaske schreef:
Ik kom ook!

ging goed he met barrelrace! je had een t-shirt aan met rodeoteam ,ik dacht nu krijgen we wat te zien...... maar geen rodeo

Mijn paard is haar "wilde haren" wat verloren, daar ben ik wel blij om eigenlijk. Ik was derde en ik deed voor de eerste keer mee, dus dat ging prima.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:14

Dat is geen gekke plaats, als je voor de 1e keer mee deed.
Van harte gefeliciteerd.

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 11:26

BlazingBoots schreef:
Cowboyberend>> Oh was jij dat nou je danste goed hoor!

en mensen..wat vonden jullie van de MAJOR DUNDEE band (slecht commentaar wordt niet gewaardeerd )

whaha ik was een beetje traag......
ik heb met volle verwondering gekeken hoe goed jullie konden dansen echt super!!!

ik vond de band ook echt goed!!! alleen jammer dat ze steeds maar 10 minuten speelden in de pauze ..... toen het met de paarden afgelopen was mochten ze gelukkig iets langer spelen!!!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 15:20

sjoukjuuh schreef:
heey

het was echt heel leuk in oenkerk en het was ook ontzettend goed georganiseerd ik vond het echt leuk,
ik was de groom van emma zij reed een barrel race met dana ik vond ook dat ze het ondzettend goed heeft gedaan .

ze mogen dit wel eens vaker organiseren wand ik vond het zo leuk echt fantastisch ik vond het echt heel gezellig.

en ik vond het ook ontzettend leuk met emma...

groetjes sjoukje

dank je wel

ik vond het ook super gezellig, en Klaaske ging ook echt heel snel!!!!
Ik zag jouw later nog in de bak staan met de prijsuitrijking had je nog een prijs?

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:10

Klaaske schreef:

Mijn paard is haar "wilde haren" wat verloren, daar ben ik wel blij om eigenlijk. Ik was derde en ik deed voor de eerste keer mee, dus dat ging prima.

ja het ging super ,zo zie je maar! hadden die twee anderen,die op het laatste moment hun opgaven ,niet meegedaan dan was je eerste

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 18:07

zijn er ook foto's gemaakt?

dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 10:46

heeft iemand ook een adres en telefoonnummer van de sandy road ranch??? verder wil ik jullie allemaal heel hartelijk bedanken dat jullie mee hebben gedaan en zo vreselijk enthousiast zijn!!
super gewoon!!!

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 14:40

the sandy road ranch
sanewei 1 9131 ec ee
0519-518327

sjoukjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:19

crazycactus schreef:
Je mag de ton aanraken met je paard, want als ie omvalt mag je hem met je hand weer rechtzetten. Zo'n ton valt niet zomaar om natuurlijk.

heey

wat een leuke foto's echt heel mooi !!!!

groetjes sjoukje

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 15:30

piggeljay schreef:
the sandy road ranch
sanewei 1 9131 ec ee
0519-518327

ik had Dutch al een pb gestuurd

dutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:34

zijn er liefhebbers voor een eventuele clinic barrelrace later dit jaar?? (in friesland)
Je hebt niet de vereiste permissies om de aan dit bericht toegevoegde bestanden te zien.

Sassy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 18:40

dutch schreef:
zijn er liefhebbers voor een eventuele clinic barrelrace later dit jaar?? (in friesland)

Matteo Bergamini is Europees Kampioen barrel race, hij heeft evt wel interesse om naar Nederland te komen voor een clinic te geven. We gaan in de herfst met een paar ned barrel racers naar hem toe (in Italie) voor lessen/training en wedstrijd. Hij geeft goed les en is een hele goede barrel racer en trainer. Als je met hem in contact wilt komen stuur me dan even een PBtje