Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
BlazingBoots schreef:maar ik ben er wel..ik ben dat meisje met die zwarte opgeknoopte blouse waar major dundee op de achter kant staat..
bokkers mogen me altijd van de dansvloer trekken..
we maken er gewoon een meeting van.
whahaha ik stond naast je toen al die mensen leren gingen te line dansen, alleen kon ik het super snelle tempo niet bij houden
ik moet nog veel oefenen dus....
Klaaske schreef:Ik kom ook!
.
ook kreeg hij ook nog strafseconden voor het aanraken van de eerste ton. Hij had een tijd van 14 sec.
. Degene die er nu met de eerste prijs vandoor ging was Jeen de Boer met Plaidit Cloudit Faithkeeper (of zoiets) hij had een tijd van 16 sec.!Gefeliciteerd hiermee!
nou je danste goed hoor!
) cowboyberend schreef:Klaaske schreef:Ik kom ook!
ging goed he met barrelrace! je had een t-shirt aan met rodeoteam ,ik dacht nu krijgen we wat te zien...... maar geen rodeo
BlazingBoots schreef:Cowboyberend>> Oh was jij datnou je danste goed hoor!
en mensen..wat vonden jullie van de MAJOR DUNDEE band (slecht commentaar wordt niet gewaardeerd)
whaha ik was een beetje traag......sjoukjuuh schreef:heey
het was echt heel leuk in oenkerk en het was ook ontzettend goed georganiseerd ik vond het echt leuk,
ik was de groom van emma zij reed een barrel race met dana ik vond ook dat ze het ondzettend goed heeft gedaan.
ze mogen dit wel eens vaker organiseren wand ik vond het zo leuk echt fantastisch ik vond het echt heel gezellig.
en ik vond het ook ontzettend leuk met emma...
groetjes sjoukje
Klaaske schreef:
Mijn paard is haar "wilde haren" wat verloren, daar ben ik wel blij om eigenlijk. Ik was derde en ik deed voor de eerste keer mee, dus dat ging prima.
crazycactus schreef:Je mag de ton aanraken met je paard, want als ie omvalt mag je hem met je hand weer rechtzetten. Zo'n ton valt niet zomaar om natuurlijk.
piggeljay schreef:the sandy road ranch
sanewei 1 9131 ec ee
0519-518327
dutch schreef:zijn er liefhebbers voor een eventuele clinic barrelrace later dit jaar?? (in friesland)