[WN] Valse staart, wie kan mij helpen???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Supertje

Re: Valse staart, wie kan mij helpen???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 12:03

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 12:40

Bij die beschrijving gaat het dus om een extention met maar een vrij kleine strook huid, zonder gat o.i.d. die je gewoon in het eigen haar vlecht... Degene die ik bedoel heeft een langere strook huid waar boven elkaar twee gaten in zitten waar je een pluk haar doorheen kunt halen. Geen idee waar je deze kunt kopen, ik zou het wel kunnen informeren bij de persoon bij wie ik die extention gezien heb. Ze heeft het me helemaal laten zien hoe het werkt en van alle extentions die ik gezien heb, lijkt me dit het beste/meest stevige systeem voor als je ook wilt rijden met een extention.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 12:43

Wetsernfriek schreef:
waar vind je dan zo een staart met geprepareerde huid? en mag je daarmee starten dan op een westernwedstrijd?

en hoeveel kost zo een staart met zwarte haren?? liefst redelijk vol en een 90tal centimeters lang

en heeft iemand zulke tekening of instructiefiche om te plaatsen?

groeten

Ja, met dit soort staarten mag je op westernwedstrijden starten. De extention met huid die ik bedoel zijn wel duur. Weet niet meer hoe veel ze precies waren, maar duurder dan degenen waarvan hier nu links geplaatst zijn. Veel hangt overigens ook van de dikte af die je hebben wilt.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 13:45

ja dat weet ik ook via ebay maar dat is geen met zo een huidsysteem, das met een lus en dergelijken.

het probleem is ik zit met een arabier die zijn staart niet zo vol is en wil hem wat voller krijgen en dan zou ik een valse staart opteren, maar als ik zo een lussysteem zou gebruiken en hij heft zijn staart op dan is het net of zijn staart gebroken is das ook geen optie..

welk systeem is haalbaar en waar kan ik dat is proberen? alvorens ik een groot bedrag spendeer aan iets dat ik niet kan gebruiken of dan wel.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-05 14:39

Francis schreef:
Bij die beschrijving gaat het dus om een extention met maar een vrij kleine strook huid, zonder gat o.i.d. die je gewoon in het eigen haar vlecht... Degene die ik bedoel heeft een langere strook huid waar boven elkaar twee gaten in zitten waar je een pluk haar doorheen kunt halen. Geen idee waar je deze kunt kopen, ik zou het wel kunnen informeren bij de persoon bij wie ik die extention gezien heb. Ze heeft het me helemaal laten zien hoe het werkt en van alle extentions die ik gezien heb, lijkt me dit het beste/meest stevige systeem voor als je ook wilt rijden met een extention.

Voor mij moet het er gewoon op de keuring goed uitzien. Het staartje dat ze nu heeft verstoord het hele beeld. Heb je daar tekeningen van Francis, of kan je daar aankomen???

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-05 14:40

Die Yorel linkte is er wel een met huid en die link die Supertje plaatste is van een bedrijf die ook staarten met huid verkoopt... de omschrijving is ook hoe je een staart met huid invlecht.
Dit zijn dus wel staarten met huid, die je bovenop de staartwortel vastvlecht, alleen is het een ander systeem dan wat ik zelf heb gezien.

@sarabande: ik heb geen scanner, anders tekende ik het zelf wel voor je... zal es surfen of ik een dergelijke staart kan vinden, anders mail ik die kennis wel, maar ik kan niet beloven dat ik dan snel antwoord heb...

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-05 10:52

Gevonden: The Show Pen.
De hide extension die ze hier hebben is degene die ik bedoel. Maar ze hebben nog veel meer systemen (met ook verschillende prijskaartjes dus) Een goed(koper) alternatief voor dunne staarten is de Natural Loop of de Wrap Around. Deze worden ook op (of om) de staartwortel bevestigd en niet onderaan de staartwortel waardoor je ook bij deze een natuurlijk beeld houdt bij het dragen van de staart.
Hier hebben ze trouwens ook forelock extensions.