[WN] Greup Stables Contest 5 mei!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: Greup Stables Contest 5 mei!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 18:42

Het is tot 7 uur bezig Knipoog

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-05 18:55

Wordt er toevallig ook nog een tijdsindeling bekend gemaakt? (Dan weet ik ongeveer hoe vroeg ik m'n bed uit moet Knipoog)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-05 19:04

Ga ik navragen Knipoog

RedKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:27

Is er al bekend hoeveel inschrijvingen tot nu toe er zijn? En een tijdsindeling zou wel er makkelijk zijn......... Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 14:48

Ik heb gevraagd naar een tijdsindeling, maar die is er nog niet.
's morgens de beginners, de fool 'm school 'm komt nog voor de beginners reining en 's middags zijn de amateur en open onderdelen. Een echte tijdsindeling is er nog niet.

RedKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:52

Citaat:
Als je een tijdstip wilt hebben waarop je moet starten, kun je het beste een dag van te voren even bellen denk ik.

Weet iemand het nummer dat ik een dag van te voren kan bellen? Of kan ik gewoon naar de Greup Stables bellen?

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:36

je kunt gewoon naar de Greup Stables zelf bellen hoor Lachen het nummer staat op de site: www.greupstables.nl

ilseb

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 06:38

Betekent dit dat de Fool 'm School 'm de eerste klasse is (dus om 9 uur)?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 20:24

Nee. Van alle beginners klassen is de beginners reining als laatst. Nog voor de beginners reining is de Fool 'm School 'm. Zodat de beginners ook nog kunnen schoolen voor hun proef.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 21:13

Ik hoop aanstaande donderdag nog foto's te kunnen maken, maar mijn flitser heeft even een technisch probleempje en die ligt dus momenteel bij de fotospeciaalzaak. Ik heb dus geen flitser tot mijn beschikking en heb geen idee of het dan nog praktisch is voor mij om te komen fotograferen. Even onder voorbehoud dus, sorry

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 09:54

volgensmij beginnen ze donderdag met de trail beginners...die willen ze namelijk s'avonds al klaar zetten Lachen ik weet alleen niet of de amateur trail gelijk daarna komt of dat eerst de beginners onderdelen worden gereden.

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 14:13

Ik heb net gebeld met de Greupstables en de open klassen beginnen pas om 5 uur s'middags!!! Dat wordt dus een latertje....

Groetjes,

Bianca

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 16:44

Weet iemand misschien toevallig al hoelaat de amateur trail begint? Ik had nl. ook gebeld, maar werd niet veel wijzer Verward Moest vanavond laat maar terugbellen maar het is wel handig om te weten of de am. trail na de beginners trail is of gewoon smiddags ofzo, we moeten nogal een endje rijden...

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 17:02

Ik kom ook. hoop dat fique morgen niet zo stijf meer is. we zijn zondag nl languit gegaan. tot morgen allemaal en iedereen succes!

LisetteSugar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 12:35

Als ik dit zo lees zit ik me af te vragen waarom er eigenlijk geen (voorlopige) tijdsindeling is gemaakt. Is volgens mij wel vaker zo bij wedstrijden dat er geen tijdsindeling is, toch? In ieder geval wens ik degenen die gaan rijden heel veel succes toe!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 16:42

Mensen alweer thuis? Verslagen? Haha!

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 16:50

Ik heb vandaag meegedaan met beginners trail, horsemanship en pleasure. Voor Yorel was het pas zijn 2e wedstrijd in zijn 4 jarige leventje. Hij liep dan ook af en toe flink te hinniken en was soms redelijk onrustig Tong uitsteken . Tijdens de proeven was hij eigenlijk behoorlijk lief en het ging al stukken beter dan op z'n 1e wedstrijd, ook zag ik op de foto's dat mijn eigen houding gelukkig ook wat netter is geworden. Helaas ben ik niet in de prijzen gevallen, maar voor mijn eigen gevoel ging hij goed dus in mijn ogen is ie dagkampioen hoor Party!!!
Wat ook wel leuk was, was dat ik van alle kanten te horen kreeg dat ik zo'n mooi/leuk paard had en dat we er erg mooi uit zagen samen Bloos .
Op naar de volgende wedstrijd!

RedKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 17:29

Ik heb vandaag ook meegedaan. 2de in de beginners pleasure, 3de in de horsemanship en 5de bij de reining. Ben zelf supertevreden, Lena was erg braaf en de wedstrijd opzich was ook goed geregeld allemaal. Alleen jammer dat de buitenbak erg slecht was om in te rijden. Al met al goed gevoel eraan over gehouden. Pling

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 17:45

Leuk Yorel! Gefeliciteerd!
Maar eeh, als je foto's hebt, dan willen we die natuurlijk wel even zien!

Jij natuurlijk ook Lenasugar! Lachen

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:03

Dit zijn de leukste:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Enne Lenasugar, volgens mij stond ik naast jou tijdens de horsemanship, kan dat kloppen?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-05 19:08

Leuk hoor! Jullie zien er in ieder geval erg netjes uit met zijn tweeën Ja
Drukke klasses nog!

RedKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 19:31

Klopt Yorel, ik was degene op die palomino quarter. Gefeliciteerd iedereen met zijn behaalde prijzen. Trouwens leuk idee die mp3-spelers.

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 20:04

ik heb ook mee gedaan niks gewonnen maar wel heeeeeeeeel veeeeel geleerd (was onze eerste WRAN wedstrijd )
beginners Pleasure en Horsemanship gestart

Leuke foto's
ik sta er zelfs ook nog op gaaf hoor Haha!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-05 20:16

Wij zijn ook net thuis. Ehhh sja het was een dag van uitersten zeg maar Clown Na een rommelige reis met een verdwaalde gps (die uiteindelijk blij riep dat we met het bootje mochten, kortom we kwamen bij een of ander pontje uit we hebben dus zelfs gevaren vandaag Haha! ) begon ik met de am. trail. Was een heel moeilijk parcours, met veel kleine bochtjes etc. Ging in eerste instantie netjes, maar de galop ging mis (ehhh eigenlijk helemaal geen galop gedaan.....) daarna nog wat foutjes, en niet geplaatst. Heb voor het eerst horsemanship gedaan, had nog niet echt geoefend ofzo en dat werd een drama. Tijdensn het pleasuregedeelte was sam errug ehhh....vrolijk, ging erg hard en liep als een typische tinker. Hij presteerde het zelfs om bij het aangalopperen een vreugdepiepje eruit te persen Clown
Ik kon wel janken en door de grond zakken, moest daarna nog pleasure starten maar ik wilde naar huis.
Zoals van tevoren al gepland (ivm beperkt inrijden ik wilde hem niet in de buitenbak rijden anders zit de blub tot om m'n oren) ging rob hem voor de pleasure inrijden en toen was die <censuur>bok ineens een engeltje, ohhhhh wat was ik pissig op m. Toch maar pleasure gestart, en toen lukte het wel, we werden tot mijn stomme verbazing 3e.

Daarna (lang daarna Koe ) heeft rob 'm nog in de open gestart Sam liep heerlijk en tadaaaaaaahhhhhhhh is TWEEDE geworden!!!!!
Kortom de horsemanship van vandaag wil ik heel snel vergeten, we zijn weer beretrots op die gekke stinker Cool

Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 06:38

Hoi,

Jammer genoeg waren de open klassen niet zo vol, ik was de enige in de showmanship...., en dus eerste Haha! . Ik wilde eerst eigenlijk niet starten, maar na wat aandringen van de mevrouw bij de inschrijfbalie (ah joh, het is toch leuk voor de mensen te zien en dan doen er volgende keer misschien wat meer mee, en we hebben een hele leuke prijs) zijn we toch maar gestart.

In de trail zijn we ook eerste geworden (van de 4) en in de horsemanship 2e (van de 5).

Onze buit: 2 mp3-spelers en een digitale camera! Superprijzen!

Groetjes,

Bianca