[WN] Wie heeft ervaring met goedkopen western zadels +- 300 euro

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dana01

Re: Wie heeft ervaring met goedkopen western zadels +- 300 e

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 11:22

om de discussie wat op te laaien.....ik heb een zadelmarkt zadel, een mustang en ben er al 2 jaar zeer gelukkig mee...het is gecontroleerd door een goede zadelmaker en die zag er niets slecht aan, alleen een leerfoutje....het zit, rijd en past super.

maar ja, dat is mijn mening
succes met zoeken

Jolande

Re: Wie heeft ervaring met goedkopen western zadels +- 300 e

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 12:00

Ik weet niet wat 'zadelmarkt' zadel precies inhoud, maar ik neem aan een zadel gekocht op www.zadelmarkt.nl? Ik heb net even gekeken en zie daar gewoon een paar kategorieen zadels verdeeld naar kwaliteit. Ik denk dat die Mustangs kwalitatief een stukje beter zijn dan bv. die Western Zadel 907's. Dat zie je ook gelijk in de prijs. En om die laatste zadels gaat dit topic dacht ik. Het zadel dat ik bij een van mijn eerdere berichten noemde betreft meer zo'n zadel van €399 alleen dan voor volwassenen. Al hou ik mijn hart vast als ik kijk naar de wijze waarop de stijgbeugels van de MUSTANG American AZM 8293 zijn bevestigd, zou niet mijn idee van veiligheid zijn in elk geval.
Nee ik zou toch liever het zelfde bedrag uitgeven aan een kwalitatief beter 2e handsje Haha!