[WN] Wie gaat er naar de Equitana morgen (western)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jolande

Re: Wie gaat er naar de Equitana morgen (western)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 19:45

Helaas geen foto van de Equitana met Shine N Mister, maar wel een met Rieky uit een eerdere wedstrijd:
Afbeelding
Echt mooi paard!

charene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-05 21:00

Jolande schreef:
Helaas geen foto van de Equitana met Shine N Mister, maar wel een met Rieky uit een eerdere wedstrijd:
Afbeelding
Echt mooi paard!

Vingers aflikken Bloos! OK dan! dank je wel.......stuur je wel even een PB/PM

Ginger15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 15:53

Heej!

Die foto van Shine N Mister is echt mooi! Vingers aflikken

Wij zijn gister naar de Equitana geweest. De bus kwam ons om 6 uur van de manege ophalen. We stonden er al om 9 uur. Een uur te vroeg dus we moesten even wachten. Het was heel druk toen de deuren eenmaal opengingen stormden ze naar binnen echt niet normaal Tong uitsteken Wij zijn door al die hallen gelopen naar hal 7 voor de western. Ik vond dat ze echt onwijs veel spullen hadden! Die en die pullman zadels die daar allemaal lagen waren echt supermooi Nagelbijten / Gniffelen We zijn eigenlijk het langste in die hal gebleven. Lekker gestruind in de kraampjes Knipoog Wel irritant vond ik dat er niet zoveel plaatsen waren om te zitten,want na een paar uurtjes kregen we wel zeere voeten. Maarja toen gingen we maar op de trap zitten. Ik heb niet zo heel veel gekocht maar een paar dingetjes:
*Trainingshoofdstel
*Teugels (katoenen)
*Borstels
* 2 naambordjes voor me paardjes Cool
Waren ook een paar demo's van parelli was wel grappig heb ik niet echt naar gekeken. Wel leuk vond ik de kleine cutting demo ze hadden in dat kleine bakje zo'n Koe apparaat gehangen. Kon je toch een beetje de bewegingen zien dat was wel leuk Haha! Om kwart over 6 gingen we met de bus naar huis en om 9 uur waren we thuis en ging ik Dromen Slapen het was wel een leuke dag maar de volgende keer wil ik denk ik wel op de western dag Clown
Groetjes Danielle