[WN] Het Klokhuis

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yosan

Re: Het Klokhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:29

ik ben het in grote delen met de meesten eens. *LOL*
als ze alle onderdelen van het western moeten laten zien, wordt het id een veel te druk stuk. Haha!
en dat het programma voor kinderen is, ja dat is ook zo. Ja
maar veel ouders kijken ook naar deze programma's. Gaaaap
en als je al tegen iemand zegt dat je western rijdt, krijg je gelijk te horen, oh, dat is toch allemaal galop en heel hard stoppen. Boos! Stoom uit je oren
NEEEEEEEEEEEEEH Frusty Frusty Frusty
daarom had ik persoonlijk ook liever trail of hms gezien. Kusje

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 21:40

Ligt of aan je internet verbinding, of aan de site (veel bezoekers?) of je eigen computer (te weinig geheugen, of een videokaart met een kwaliteit waar je geen u tegen zegt Haha!).

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 09:45

XoNo schreef:
Ligt of aan je internet verbinding, of aan de site (veel bezoekers?) of je eigen computer (te weinig geheugen, of een videokaart met een kwaliteit waar je geen u tegen zegt Haha!).

Boehoe! Dan kan ik hem niet kijken Huilen Bedankt voor de uitleg (ben niet zo'n computerheld)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 12:52

Ik heb 't ook net zitten kijken. Ik vond het heel goed gedaan en zelfs de puntentelling werd helemaal uitgelegd. Geen lichte kost voor het jonge publiek! Het stond natuurlijk ook in het teken van het EK. Wanneer is er een NSBA EK Koe ??

Dat spinnen van de presentatrice was komisch en die neck cam was coooool Cool !

coolgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 19:25

eyzz
ik heb het gezien
was heeel erg leuk.
ik was bij de opnames was heel leuk om te zien.

Halloway

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 10:14

Ik vond het heel leuk gedaan.
Wat betreft de reclame voor Riecky, ik zie het andersom Riecky maakt reclame voor de westernsport.
Zoals ik in mijn topic westernponyclub al geschreven heb, Riecky ontvangt ook scholen en ponyclubs op haar ranch, zei begrijpt zeer goed dat als er niet meer aanwas komt vanuit de jeugd,dat het voor de meeste moeilijk zal worden in de toekomst.
Ik doel hier op de vele westernranches die als paddestoelen uit de grond schieten.

Dat het over reining gaat lijkt me logisch, dit is haar dicipline.
Imo is de reining de dicipline die in de toekomst het hardst zal groeien binnen europa, niet voor niks is het de reining wat opgenomen is als nieuwe dicipline binnen de FEI.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-05 15:35

Ik hoorde het helaas pas woensdag van Adriënne dat het bij Het Klokhuis is geweest Verdrietig Had
het zo graag willen zien! Ja En ik kan wel via de site kijken, maar dat werkt ook niet, want hij stopt
telkens om weer op te slaan in Buzzer Verdrietig