bonnie is de mams van mijn paardje en de vader is ima tracy fox.
bonnie
tracyModerators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bonnie
tracyphillien schreef:azile schreef:Helaas Bonnie woont nu ergens anders ! In Midwolda om precies te zijn !
Maar het gaat goed met haar hoor ....
Trouwens Major Bojangles zit wel erg lekker hoor en Red Rex ook ......
Maar jullie hebben het nog over de Puzta paarden ( appies ) denk ik ....
Eliza
rex op die naam kon ik niet komen, rex was niet echt mijn favoriet die mocht ik geregeld tijdens de les vangen als hij iemand er had af gegooid (en dat was niet mijn hobby) ik had(heb) echt ontzag voor zijn tanden.
ik hoop dat hij nu liever is geworden (hij had paar personen waar hij goed mee overweg kon)
princes blijft wel mijn lieveling, weet iemand wat er met haar is gebeurd en hoe het met haar gaat??

Citaat:als je nog wat over de paarden van vroeger wilt weten moet je heleen (alias wes) maar vragen want die weet nog een hele boel erover en ze heeft ook nog contact met de fam. vlieger.
Mischien dat je via haar nog wat te weten komt als je een vraag hebt.
Francis schreef:Oh, ik vond die overdekte buitenbak juist ideaal!! Ik vond het zo slim gevonden... niet te benouwd/warm in de zomer en toch droog in voor en najaar. Hij lag beschut genoeg om ook geen last van de koude winter wind te hebben... Als ik ooit zelf een bak zou kunnen maken zou ik het ook zo willen.
In Amerika zie je ze ook vaak, overdekte roundpenns en rijbakken. 'Best of both worlds' volgens mij...
)
)
Uriah schreef:Dance: geeft niet hoor je kunt niet alles onthouden!![]()
Sanex: alle foto's zijn welkom en ik denk ook voor de rest hier!
in het boek westernrijden van josee hermsen staan ook wat foto's van de puszta ranch waaronder ook van tracy en JT
als iemand interesse heeft scan ik ze wel even.
Thessa
maar wie is JT?

Uriah schreef:
beetje vaag maar deze foto komt uit de paarden encyclopedie