[WN] Hengstenspecial....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janedoe

Re: Hengstenspecial....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 12:03

Hé Skippy1, als we een nieuwe krijgen mag jij mijn 'oude' hengstenspecial wel hoor! (de foutjes krijg je er dan gratis bij)

abcranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 12:16

jojo schreef:
mijn eerste reactie was niet om mensen te schoppen maar een uiting van terleurstelling en frustratie. het probleem is inmiddels besproken en uitgewerkt met bea van de quarter en daar gaat het om Haha!
als je zo in de spotlight wordt gezet (doordat iemand speciaal belt naar de quarter)ipv een pb te sturen hoe iemand een bepaalde reactie bedoelt dan voel je je ook wel een beetje Boos!
ik weet dat ik soms zo scherp al een mes kan zijn maar er lopen ook heeeel veeel mensen met zeer lange tenen.
hiermee is het laatste voor mij gezegd en zal ik mij niet meer uitlaten op bokt en alleen nog stilletjes meelezen zo kan ik niemand voor de poten schoppen wat ze voor mijn gevoel maar al te graag tegen mij doen
tot ziens ene bea BEA BEDANKT DAT MIJN ADVERTENTIE GEHEEL FOUTLOOS IN DE NIEUWE VERSIE KOMT@!! Pling

Hi JOJO,

Vergissen is gelukkig menselijk !

Je zou ook met Bea kunnen overleggen om een rectificatie A4 in de volgende uitgave v/d Quarter mee te laten sturen over jou hengst.

Je hebt daarmee een EXTRA reklame voor jou hengst die dan helemaal alleen in de PICTURE staat.

Ik denk dat de extra kosten voor een volledige nieuwe uitgave v/d HENGSTENSPECIAL zo inmens hoog zullen zijn, dat Bea hiermee weleens goed in de Financiele problemen zou kunnen komen.

Het zou natuurlijk jammer zijn dat de Quarter zou verdwijnen.

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 12:42

Om zo'n klein foutje de hele hengstenspecial herdrukken lijkt me echt overdreven. De advertentie is dubbel zo groot in de index staat het paard gewoon bij de paints op de foto is het ook duidelijk te zien het woord paint staat duidelijk in de advertentie. Zullen vast wel meer fouten in het blad staan daar ontkom je gewoon niet aan al zou je hem 10 keer herdrukken zou die nog niet perfect. Nog nooit gehoord dat een heel blad om een klein foutje wordt herdrukt.
Ik denk dat je met je boze reakties eerder mensen afschrikt dan met een kleine vergissing in je advertentie die waarschijlijk niemand was opgevallen. Vorig jaar stond er in onze advertentie nog een dommere fout en ik geloof niet dat het iemand is opgevallen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 12:49

fritsie schreef:
dank je wel spotty

maar eens erover nadenken om mijn penny abo op te zeggen en maar over te stappen op de quarter Tong uitsteken Knipoog

Ik heb me geabonneerd op de Duitse Quarter Horse Journal. Een echt Glossy Magazine, met goede artikelen, en zijn geld meer dan waard (wat ik van Penny, Bit en de Nederlandse Quarter en het Quarter Horse Journal niet kan zeggen. Over het Wran blad maar helemaal te zwijgen)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 12:51

Cassidy schreef:
Ik heb me geabonneerd op de Duitse Quarter Horse Journal. Een echt Glossy Magazine, met goede artikelen, en zijn geld meer dan waard (wat ik van Penny, Bit en de Nederlandse Quarter en het Quarter Horse Journal niet kan zeggen. Over het Wran blad maar helemaal te zwijgen)

Ja, is allemaal wel leuk, maar mijn Duits is zo beroerd *LOL*
Ik heb me dus ook een paar dagen terug geabboneerd op de Quarter.

fritsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:24

Cassidy schreef:

mijn duits (en ook engels) is nou niet echt super dat ik alle artikelen snap (denk ik). Wranblad vind ik ook niks. Bit staan soms nog weleens leuke dingen in maar vind ik beetje overdreven duur.

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:13

De herdruk is ook binnen, hopen dat dit geengevolg heeft voor abonementsprijs en advertentie tarieven.

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:18

weinig verschil ook,zo op het eerste gezicht.
de adv.van briggitte is verbeterd,en die van de red creek is omgewiiselt met dunnys reminic.
verder zie ik nog geen verschil.
o,ja ,heb een hengsten special over,kopen???? Clown Cool Pling

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:22

Ik heb me een tijdje terug via internet geabboneerd op de Quarter, helaas lag de dag erna de Hengstenspecial bij de mensen in de bus, waardoor ik hem dus net misliep. Maargoed, nu is de herdruk dus in de bus, maar nog heb ik hem niet. Scheve mond

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:27

volgens my word die van jouw extra duur xono,je zult voor de extra drukken moeten dokken Tong uitsteken
je mag die extra van ons ook hoor,kost niks.
laat maar weten,anders verknippen de meiden hem straks (eeuwig zonde of niet)

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:28

Nja, misschien dat hij thuis toch in de bus ligt, maar anders zou ik je oude HS graag willen hebben Lachen Heb ik toch ook het blad waar een advertentie in staat die door mezelf gemaakt is Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:30

dirkje schreef:
de adv.van briggitte is verbeterd,en die van de red creek is omgewiiselt met dunnys reminic.
verder zie ik nog geen verschil.

Ik zag dat ook de advertentie van Hollywood Reckless is gewijzigd, er staat ook een andere foto bij

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:35

inderdaad Haha! .
walter zit nu op hollywood reckless,en ook de naam van de nieuwe eigenaren staat erby.

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:39

dirkje schreef:

nu maar hopen dat het geen fout is , anders krijgen we nog een 3e editie Clown

dirkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 20:41

komt er echt een levende handel in dit boekje Clown

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 21:46

Krijg net een sms van mijn moeder, die al thuis is (ik zit nog op de zaak). Ik heb een hengstenspecial gekregen Lachen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-05 22:03

Ik heb ook de nieuwe binnen, zijn wat redelijk storende dingen verbeterd, ik vind het wel een goede actie, beter dan 10 pagina's aan rectificaties die je erin moet gaan plakken Knipoog

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-05 09:04

In de oude versie van Mr BH Jac een volbloed Verward , nu is het weer een quarter Haha!