Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jojo schreef:mijn eerste reactie was niet om mensen te schoppen maar een uiting van terleurstelling en frustratie. het probleem is inmiddels besproken en uitgewerkt met bea van de quarter en daar gaat het om![]()
als je zo in de spotlight wordt gezet (doordat iemand speciaal belt naar de quarter)ipv een pb te sturen hoe iemand een bepaalde reactie bedoelt dan voel je je ook wel een beetje![]()
ik weet dat ik soms zo scherp al een mes kan zijn maar er lopen ook heeeel veeel mensen met zeer lange tenen.
hiermee is het laatste voor mij gezegd en zal ik mij niet meer uitlaten op bokt en alleen nog stilletjes meelezen zo kan ik niemand voor de poten schoppen wat ze voor mijn gevoel maar al te graag tegen mij doen
tot ziens ene bea BEA BEDANKT DAT MIJN ADVERTENTIE GEHEEL FOUTLOOS IN DE NIEUWE VERSIE KOMT@!!

fritsie schreef:dank je wel spotty
maar eens erover nadenken om mijn penny abo op te zeggen en maar over te stappen op de quarter![]()
Cassidy schreef:Ik heb me geabonneerd op de Duitse Quarter Horse Journal. Een echt Glossy Magazine, met goede artikelen, en zijn geld meer dan waard (wat ik van Penny, Bit en de Nederlandse Quarter en het Quarter Horse Journal niet kan zeggen. Over het Wran blad maar helemaal te zwijgen)

Cassidy schreef:Ik heb me geabonneerd op de Duitse Quarter Horse Journal. Een echt Glossy Magazine, met goede artikelen, en zijn geld meer dan waard (wat ik van Penny, Bit en de Nederlandse Quarter en het Quarter Horse Journal niet kan zeggen. Over het Wran blad maar helemaal te zwijgen)
Heb ik toch ook het blad waar een advertentie in staat die door mezelf gemaakt is
dirkje schreef:weinig verschil ook,zo op het eerste gezicht.
de adv.van briggitte is verbeterd,en die van de red creek is omgewiiselt met dunnys reminic.
verder zie ik nog geen verschil.
.dirkje schreef:weinig verschil ook,zo op het eerste gezicht.
de adv.van briggitte is verbeterd,en die van de red creek is omgewiiselt met dunnys reminic.
, nu is het weer een quarter