Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sugarmiss schreef:Mooi geschreven Sablou en ik snap best wel dat je Muijs als mede-zadelmaker de hand wat boven het hoofd houdt door eea te verklaren aangaande zijn persoon en wat er allemaal mis kan gaan bij de bouw van een zadel.
Maar zou het niet veel handiger zijn en meer goodwill kweken als Muijs zelf zijn verhaal hier eens uit de doeken kwam doen.
Hij is tenslotte een volwassen man die de Nederlandse taal naar behoren beheert en als geen ander weet hoe de vork in de steel zit.
Bubbels schreef:Er zijn genoeg zadelverkopers in Nederland die nog met het "handje onder het zadel" inmeten, of zelfs zadels verkopen zonder ooit het paard gezien te hebben. Er zijn er veel meer die het fout doen en puur en alleen aan het geld denken. Die worden hier eigenlijk nooit bij naam genoemd, terwijl er echt ego's tussen zitten waar ik nog geen halster zou kopen.
Bubbels schreef:Die kans staat ook voor hem dus nog steeds open.Als ik het kan uitleggen blijven de verhoudingen met mijn klanten goed, maar dan moeten ze me wel die kans geven.