[WN] 6 Februari: Silver Ranch Show (WRAN-D)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cowboyberend

Re: 6 Februari: Silver Ranch Show (WRAN-D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-05 17:40

ja vast! die kl*te nummers ook Boos! en ook geen koffie bij emma zondagmorgen Verdrietig

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:55

Jannie schreef:
Beginners: € 8,00 per onderdeel.
Amateur en Open: € 10,00 per onderdeel.
Administratiekosten: € 2,00

Dus geen €13 per onderdeel Knipoog

dat klopt... als je je voor 2 februari had ingeschreven. na die datum of bij schrijvingen op de dag zelf kostte 5 euro extra per onderdeel..
maar aangezien het niet door gaat.. doe ik dus niet mee Tong uitsteken Tong uitsteken

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:18

meerdere mensen hebben gemaild naar de wran om hun ongenoegen te uiten en ze hebben zaterdag vergadering van de wran waar dit punt op de agenda staat! nu maar hopen dat de wran een goed besluit neemt!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 19:52

Het kan ook komen omdat er een C wedstrijd een week voor deze show was en er volgende week wéér een C show is. Mensen slaan de D show gewoon over denk ik.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 20:21

XoNo schreef:
Het kan ook komen omdat er een C wedstrijd een week voor deze show was en er volgende week wéér een C show is. Mensen slaan de D show gewoon over denk ik.
Ik denk ook dat dit er mee te maken heeft... ik heb begrepen dat de wedstrijd van vorige week iets van 40 deelnemers had!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-05 20:48

XoNo schreef:

Dat kan ook wel eens zo zijn idd..

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:08

SuzanneAAHCH schreef:
Ik denk ook dat dit er mee te maken heeft... ik heb begrepen dat de wedstrijd van vorige week iets van 40 deelnemers had!

Ik was er wel, maar ik kan me niet heugen dat er zoveel waren Haha! Het viel een beetje tegen, had gehoopt dat er iets meer zouden zijn, maar het was niet verkeerd Lachen

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:15

over welke wedstrijd hebben jullie het nou?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:16

Sorry, was even offtopic. Dit ging over Zuidwolde, vorige week zondag.
Maargoed, mensen die zich al hadden ingeschreven, volgende week is Zijen! Lachen

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 21:21

en waar ligt Zijen? Haha!

ik heb zo'n zin om weer te starten Tong uitsteken

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 10:39

XoNo schreef:

dat gevoel heb ik niet, op een C-wedstrijd in oosterwolde is het aantal deelnemers altyd veel minder dan een D-wedstrijd dan is het gewoon altijd zo druk! ik kan me niet indenken dat iedereen die ander wedstijden hebben gereden,ja er zullen vast een paar wezen, maar er is gewoon een hele groep ruiters die er zo geen zin meer in hebben te starten,die geen zin hebben in registeratie ,geen zin hebben in nummer, die gewoon even een wedstrijdje starten voor de lol even gezellig een dagje er uit zomaar te zeggen

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 13:05

cowboyberend schreef:
XoNo schreef:

dat gevoel heb ik niet, op een C-wedstrijd in oosterwolde is het aantal deelnemers altyd veel minder dan een D-wedstrijd dan is het gewoon altijd zo druk! ik kan me niet indenken dat iedereen die ander wedstijden hebben gereden,ja er zullen vast een paar wezen, maar er is gewoon een hele groep ruiters die er zo geen zin meer in hebben te starten,die geen zin hebben in registeratie ,geen zin hebben in nummer, die gewoon even een wedstrijdje starten voor de lol even gezellig een dagje er uit zomaar te zeggen

dit kan ik mij ook heel goed voorstellen... ik heb er eigenlijk ook geen zin in om een nummer te kopen, maar anders kan ik niet mee doen dus zal het wel moeten... ook al dat betekend dat klas en ik 1 keer een D wedstrijd rijden en nooit weer, maar jah.. WRAN's wil is wet.. duzzz

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 13:15

denk dat de wran wel iets anders bedenkt ! zaterdag hebben ze vergadering wacht dat maar even af!!
heb gemailt als protest naar de wran en die mail wordt ook gebruikt op een vergadering van de ferderatie, met nog een brief van een andere

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 17:26

De startnummers zijn niet alleen van de WRAN, maar van de federatie.
En in Oosterwolde is regelmatig een wedstrijd, bijna elke maand. En nu zijn er net in Zuidwolde en in Zeyen rond dezelfde tijd een C wedstrijd.
Ik zou dan ook naar die andere wedstrijden gaan, want in Oosterwolde is volgende maand wel weer een wedstrijd.
Ik vind het nou een beetje raar dat jullie de WRAN hiervan de "schuld" gaan geven.
(Ik heb ook uit berouwbare bron vernomen dat de WRAN vergadering niet deze zaterdag is, maar een paar weken later. Knipoog )

Ik heb niks tegen de startnummer, ik denk dat het alleen maar beter is voor de registratie van punten en dat iedereen in de klasse rijdt waar hij thuis hoort.
Het is al langer bekend dat de startnummers ingevoerd zouden worden, dus waarom nu pas klagen?

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 18:19

heb al vaker bij de wran gezegt dat dit zou gebeuren!
ze wouden eerst zien dan geloven, de federatie is er nu ook mee bezig een wijziging te maken , er moet gewoon een klase zijn voor de recreatieruiter! ik heb uit heel betrouwbare bron dat het zaterdag is,namelijk van de voorzitter van de wran,

ik ben niet geheel tegen startnummers maar doe het dan in de C-klasse
voor de seriusere ruiters,

Jannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 18:28

Dan heb je dus wel weer dat je niet kan controleren of iedereen wel in die klasse thuishoort.
Lekker geen punten halen en maar eeuwig in de beginners blijven rijden, want het wordt toch niet geregistreerd.
Dat is toch ook niet de bedoeling?
En dan vraag ik me ook af, wat versta je onder een recreatieruiter?

NewWay

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-05 19:53

Hallo allemaal,

Jammer dat de wedstrijd is afgelast. Ik had hier op deze wedstrijd een afspraak met Marielle Roellever (denk dat je het zo schrijft) ivm een zadel. Ik heb alleen geen telefoonnummer of iets dergelijks van haar en wil deze afspraak graag annuleren. Kan je mij bellen als je dit leest, Marielle?

Groetjes Alida