[WN] Terug uit Amerika, foto's Ace

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 12:29

Het enige wat ik altijd mis bij die paints/quarterhorses is front.. dat hebben ze zo weinig? Maar dat vinden jullie waarschijnlijk minder belangrijk. Leuk koppie heeft hij hoor!

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 12:40

Tulandro schreef:
Het enige wat ik altijd mis bij die paints/quarterhorses is front.. dat hebben ze zo weinig? Maar dat vinden jullie waarschijnlijk minder belangrijk. Leuk koppie heeft hij hoor!

Dan mag je wel eens bij mij op stal komen kijken!

Er zijn best paarden met een mooi Front net zo goed dat er Quarter/Paints/Appaloosa's zijn die geen bespierde achterhand hebben.

Je moet natuurlijk geen vergelijk maken met KWPNers!

crazzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 22:23

nou ik denk dat spinner bedoeld dat het allemaal wel heel leuk en aardig is wat het paard doet als hij in training staat en met een trainer er op. maar het is altijd maar afwachten wat er gaat gebeuren als er een non pro ruiter op gaat zitten.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 23:44

crazzy schreef:
nou ik denk dat spinner bedoeld dat het allemaal wel heel leuk en aardig is wat het paard doet als hij in training staat en met een trainer er op. maar het is altijd maar afwachten wat er gaat gebeuren als er een non pro ruiter op gaat zitten.

Waarschijnlijk doet het paard het net zo aardig en wel dat wat het heeft geleerd. Een Non-pro ruiter hoeft dan ook niet persé een slechtere ruiter te zijn als de prof. Zelf een beginneling kan op een dergelijk paard, dat bijvoorbeeld de qualiteiten en het karakter van Ace heeft een heleboel leren.

Overigens, als je er alleen maar op gaat zitten, zal een goed getrained paard namelijk helemaal niks anders doen dan netjes te blijven staan, toch? Cool Haha! Knipoog

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-05 12:08

Jajajaja, dat bedoelt spinner natuurlijk.......

Gelukkig dan maar dat Paulus op onze Flash heeft kunnen oefenen Cool

Overigens, ik heb spinner een PBtje gestuurd, jammer dat ik nog steeds niets heb gehoord Schijnheilig

Groetjes, Gisela

crazzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 11:26

ja dat hebben we gezien dat paulus heeft kunnen oefenen. daarom ging het ook zo goed op het afgelopen NK!!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 12:18

crazzy schreef:
ja dat hebben we gezien dat paulus heeft kunnen oefenen. daarom ging het ook zo goed op het afgelopen NK!!

Dat was toch toen iemand meende heel sportief te moeten zijn?

Maar waarschijnlijk vindt jij dergelijke trucjes heel normaal, gezien je commentaar............

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 12:41

Voor zowel Spinner als Crazzy, als jullie op zo'n 'persoonlijke' toon een boodschap willen geven, zou je dat dan even per PB willen doen.

Ik heb ook de beschaafdheid gehad om jullie per pb vragen waarom jullie dit soort boodschappen blijven plaatsen maar daar wordt niet op gereageerd.

Groetjes, Gisela

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 12:53

Ben bang dat je ze bij de volgende wedstrijd tegenkomt en dan zijn toch zoooooo vriendelijk Tong uitsteken
de helden Cool

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:20

Blaze schreef:
Ben bang dat je ze bij de volgende wedstrijd tegenkomt en dan zijn toch zoooooo vriendelijk Tong uitsteken
de helden Cool

Zo'n onderschrift moet je natuurlijk ook wel op heel vriendelijke toon brengen wil je d'r nog vrienden mee kunnen maken Knipoog !

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:26

Ach liever een sucker dan een lafaard Cool

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:05

crazzy schreef:

Bij " interesses" staat in je profiel een interessant onderwerp. Is het dat wat jullie dan nu proberen onder de mensen te brengen?

Redneck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:10

Dance schreef:
Bij " interesses" staat in je profiel een interessant onderwerp. Is het dat wat jullie dan nu proberen onder de mensen te brengen?

Is vast geïnspireerd door het engelse gezegde "sh*t for brains". Deze uitdrukking is in ieder geval wel van toepassing........ Haha!

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:12

whoehaha, dat is een goeie Haha! Haha! Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 14:13

Laten we niet te lang blijven hangen op 'dit soort' opmerkingen en gewoon met het onderwerp verder gaan Haha!

spinner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:14

nou ik zal jullie even heel duidelijk maken ik ben niet nieuw in de westernsport zit er al heel wat jaartjes in!!!en ik ben het met crazzy ook behoorlijk eens. Cool maar ja jammer genoeg kunnen sommige mensen heel slecht tegen wat opbouwende kritiek Haha!

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 09:41

Dit is geen opbouwende kritiek maar afzeiken van mensen. En verder bij kritiek horen ook argumenten waarom wel en waarom niet en niet 1 of 2 maar beduidend meerdere duidelijke argumenten kunnen er ook geen "misverstanden" ontstaan.
En als ik jullie zo lees over dat kritiek van jullie dan zijn jullie perfecte ruiters ik mag toch aannemen als jullie al langer in de westernsport zitten zoals jullie zeggen dat er dan geweldige resultaten op jullie naam staan.
En anders doe normaal en ga ergens anders mensen afzeiken hier ist gezellig (weliswaar de nodige mensingsverschillen maar geen afzeiken van elkaar) en dat willen we graag zo houden. Dus pas je aan of vertek.

spinner

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:48

ik zou niet weten waarom ik zou vertrekken we leven in een vrij land waarin we mogen zeggen wat we denken en onze mening geven en ik weet haast zeker dat crazzy er ook zo over denkt

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 21:54

Vertrekken is niet nodig, maar je aanpassen aan de regels wel !!

En nu wil ik er niets meer over horen.

Trinity

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:16

Ik denk dat een slotje dan het handigste is Verward

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 22:24

Ik hoop eerder op wat volwassen gedrag Haha!
Bij het negeren van een Mod horen ook nog 'andere' maatregelen Cool een slotje kan altijd nog.