[WN] Ervaring met Lamicell-dekens?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tenfold

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 13:53

100 dollar? Volgens mij hebben ze er niet zoveel zin in om de boel op te sturen.
Zo'n bedrag is ook niet nodig, als het met de USPS wordt verstuurd. Ik heb eens vier BigD zomerdekens/tussendekens laten opsturen voor 60 dollar, binnen een week had ik alles in huis.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-04 17:09

Tja, vind het ook ongelovelijk maar ze zeggen dat dit de vaste prijs is!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 11:49

Schneider is inderdaad duur met hun 'shipping', maar heeft echt niet alleen met vrachtkosten te maken. Zij rekenen behoorlijk wat 'handlingfee'. (Ik heb in het verleden als es een pakket bij hun vandaan laten komen en de 'postzegel' waar de porto op stond liet een heel ander bedrag zien dat hun 'shippingcosts' op de rekening).

Kitty, misschien zijn de dekens van Masta iets voor jou? Ik heb noodgedwongen (omdat ik een ongevulde deken mét losse maar bijpassende hals wilde die ik in Nederland niet kon krijgen) een deken uit Engeland besteld. Deze bevalt me tot nu toe erg goed. Heel degelijk, grote loopsplitten waardoor de schouder bij Dot in ieder geval helemaal vrij blijft, grote staartflap (ontbreken daarvan is voor mij een rede om geen Lamicel deken te kopen... voor op stal is het prima, maar juist in regen en wind gaan paarden met hun kont tegen de wind staat en waait het lekker onder hun staart en deken door). Het is een hele degelijke deken voor een hele nette prijs. Helaas heb ik de link waar ik de mijne destijds tijdens een aanbieding besteld heb niet meer (computercrash), maar deze heb ik en ook hier hebben ze momenteel een aanbieding (mits je nog voor de kerst bestelt). Er zijn natuurlijk ook dikkere uitvoeringen van.

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 13:40

Bedankt voor de tip Francis, maar ik heb inmiddels een deken besteld via Storm Westernstore in Egmond ad Hoef en dit moet een deken zijn die gegarandeerd niet schuurt! De deken sluit voor door 2 lappen overelkaar te bevestigen aan een adjust fit systeem in de hals= 2 elastieke bandjes waardoor je de nek op de juiste maat kan stellen en zo de schouders "omhoog lift". Beetje ingewikkeld uitgelegd maar is heel simpel. Ik verheug me er erg op, hoop eindelijk de juiste deken gevonden te hebben.... Het is ook een amerikaanse deken. Laat nog wel weten of deze bevalt!

Kitty1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-04 19:44

De deken lijkt echt heel goed te zitten, ben erg blij. Iemand belangstelling voor mijn lamicell deken?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 20:17

Aanbieden op EA svp Haha! (voorzover hij daar al niet staat).