Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simonus schreef:Sugarmiss, je haalt nu even het bloed onder mijn nagels vandaag door te stellen "dat balkje hebben ze toch al in de ogen". Je hebt het lef om dit te beweren, zonder mij, mijn vriend of mijn vrienden ooit te hebben zien rijden. Puur en alleen gebaseerd op het feit dat ons paard bij Madepolder staat. Walgelijk om iedereen over dezelfde kam te scheren!
) , maar wel dat de stal waar je staat blijkbaar vaker op deze manier besproken wordt.Blaze schreef:en staat jullie oordeel over Madepolder(wat op het moment Jurgen Pouls is)al vast en kan er niet iets veranderd zijn ten goede
Simonus schreef:Sugarmiss, je haalt nu even het bloed onder mijn nagels vandaag door te stellen "dat balkje hebben ze toch al in de ogen". Je hebt het lef om dit te beweren, zonder mij, mijn vriend of mijn vrienden ooit te hebben zien rijden. Puur en alleen gebaseerd op het feit dat ons paard bij Madepolder staat. Walgelijk om iedereen over dezelfde kam te scheren!
coydog schreef:Zo'n 20 jaar terug heb ik daar mijn eerste westernlessen gehad maar nooit overmatig ruw gedrag gezien, is er in de tussentijd daar zoveel veranderd dan.
Vandaar dat iedereen me raar aankijkt als ik zeg waar ik les heb gehad.
Het had toen nog wel een andere naam, misschien ook een andere eigenaar?