[WN] Trail voor grote paarden :-)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 16:05

nou magnifique is 1.58m maar het is wel oefenen hoor. vooral het vierkant. vind het ook net eigenlijk iets te klein. het gaat nl niet echt hoe groot je paard is maar hoe lang. en over het algemeen zijn kwpners gewoon langer dan de meeste quarters. en die balkjes tja het is te doen, maar wel lastig.

Steph_Misty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-04 21:04

Ik zeg amar zo OEFENING BAARD KUNST!!
Lukt het neit in 1 keer neit opgeven en gewoon blijven oefenen en na een paar weken je paard heeft het echt helemaal onder de knie, of ie nou groot of klein is!!
Mijn tinker van 1.60m kon het eerst ook niet maar na 2/3 weken oefenen ging het echt zo goed ze kan het nu niet te naren goed!!
Gewoon geduld hebben en niet boos worden en het komt helemaal goed!!
Ik vertrouw op jullie Knipoog

Mijn Tinker rijd het trail parkoer gewoon foutloos als we thuis oefenen op een wedstrijd ligt het aan de spanning maar de laatset tijd word ik steeds 1e en vroeger werd ika ltijd laatste en op de 1 en andere dag boem achter elkaar 1e zelf bij me eerste c-wran wedstrijd wer dik meteen 1e bij de trail!!
Groetjes Stephanie!!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 16:43

Heb je niet een foto van jij en je tink op wedstrijd? Ben helemaal nieuwsgierig nu..

Wij gaan ook steeds lekkerder(zeker thuis in de bak Haha!) laatste keer vierde. Ik hoop dat ik ook ooit eens een 1e kan halen met Blizz. ik heb er vertrouwen in!

Steph_Misty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-04 16:46

Dapperdier voeg me maar toe op msn Knipoog dan stuur ik die foto's wel i_am_the_mistylover@hotmail.com Knipoog ik heb ook vertrouwen in mijn paard en ik en ook in jullie Tong uitsteken:P
Baaj,, spreek je op msn Knipoog
kus Stepahnie