Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel ernstig kritisch natuurlijk naar degene die erop gaat, maargoed. Is ook wel goed voor Bud als er eens een ander opgaat. Ik wil ook geen eenkennig paard.
Maar nee, ik laat niet iemand die ik amper ken op mijn paard rijden. westernworld schreef:nee sonja mijn vraag niet goed begrepen:
alles in overleg met eigenaar en alleen in de les nooit mag er een andermans paard uit de box gehaald worden door een ander!!!!!!!!!!!!!
banish schreef:En over het "verpesten" van je paard door een andere ruiter: als hebben er 6 mensen (bij wijze van spreken) achter elkaar mijn paard uitgeprobrrd, zodra ik er zelf weer opstap, is hij weer van mij. Paarden snappen heus het verschil wel tussen het ene of het andere mens hoor.

en dat heeft me echt langere tijd geduurd voor ik weer normaal met het spoor kon bewerken. Een rotschop geven is bij Milena niet erg, mits verdiend. Maar als je dat zomaar ins blaue hinein doet...
), maar dan moet hij je wel begrijpen. Het is geen paard die de ruiter 'even op zijn nummer zet'. En aangezien hij dat niet doet, moet ik ervoor zorgen dat er niet van dat soort volk op hem komt te rijden. Sonja schreef:Maar dat geldt helaas ook niet voor alle paarden. Onze Leonardo laat zich heel makkelijk overbluffen door iemand en werkt zich zo soms wat over de kop. En dat moet je toch ook niet hebben.

)banish schreef:En over het "verpesten" van je paard door een andere ruiter: als hebben er 6 mensen (bij wijze van spreken) achter elkaar mijn paard uitgeprobrrd, zodra ik er zelf weer opstap, is hij weer van mij. Paarden snappen heus het verschil wel tussen het ene of het andere mens hoor.