[SGW] SGW Bathmen 5,6 en 7 nov. online!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 16:27

Simmie, ik ben erg benieuwd hoe jij de dressuur ervan af hebt gebracht.. (je bent vast hoger dan mij geeindigd... Haha!), ben ook erg benieuwd hoe jij de cross gaat rijden!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 19:45

jeej, mn stagebegeleider staat 2x eerste tot nu toe!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 20:07

chantal_cs schreef:
Simmie, ik ben erg benieuwd hoe jij de dressuur ervan af hebt gebracht.. (je bent vast hoger dan mij geeindigd... Haha!), ben ook erg benieuwd hoe jij de cross gaat rijden!

Nou, ik ben dus ook net thuis. Mijn dressuur ging op zich wel lekker, maar een beetje tuttig (ze is een beetje hengstig dus wat luier op mijn been en ik had geen sporen omgedaan) op sommige stukjes. Ze liep fijn (vergelijkbaar met Vasse). Maar een superproef was het niet. Mijn punten weet ik niet, want er hingen geen uitslagen.
Hoe wist jij hoeveel punten je had dan?????

De cross.............tja, pittig en technisch! Maar, in principe ga ik alles rechtdoor, ook op 7. Ik heb het besproken met mijn instructrice en die vond dat ik dat maar moest doen omdat het alternatief te veel draaien is en te veel tijd kost. Als ik op de sloot een weigering heb ga ik direct naar de in-uit, want ik heb geen zin om daar te staan mutsen.
Enne, de een na laatste sprong (greppel met de verlengde paddestoel, zit ook in het B!!!)

De hindernissen waar ik een beetje tegenop zie.... 5, toch lastig aanrijden en direct weer naar links, 7, 9 en 19a. Maar ik heb er wel zin in en hoop dat ik met djin het seizoen kan afsluiten met een foutloze cross. Staat wel krap aan de tijd 5.21 en het tempo is 480m per minuut. Kachelen dus op de lange stukken!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 20:13

P.S. chantal, je peterselie heeft dus toch enigszins geholpen. ha ha.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:13

De tijd staat idd krap, ik ben er nog niet uit hoe ik 7 rij, ga morgenochtend nog een keer lopen.

De uitslagen hingen op het uitslagenbord in de binnehal!

19a vind ik idd ook nog wel pittig, maar ook 18 (de paddestoel na het water? is nog wel even sturen en benen er goed aan!

Ook ik hoop deze cross met Lucky foutloos te rijden, zodat ik mijn winstpuntjes bij elkaar heb!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:14

Simmie schreef:
P.S. chantal, je peterselie heeft dus toch enigszins geholpen. ha ha.

Sja schijnbaar... Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 20:16

Ik heb helemaal niet meer gekeken nadat ik de cross had gelopen. Toen ik wilde inschrijven zat er niemand bij het secretariaat en er was helemaal niemand van de organisatie in de hal, dus ik verwachtte ook niet dat er vandaag direct al uitslagen kwamen te hangen.
Chantal, jij woont aardig in de buurt, ga eens even kijken voor mij! Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:18

whaha had je wel gewild hè.. Haha!
Morgen om 8 uur ben ik weer in Bathmen, als ik het je moet melden hoeveel punten je had moet je even je mob.nr. aan me door pb-en!

Hé hoe rij jij de punt btw? LInks of rechts van dat boompje langs wat ervoor staat? Ik wilde er links langs, maar toen zag ik dat daar de grond verhard is...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 20:19

ReBaTi schreef:
jeej, mn stagebegeleider staat 2x eerste tot nu toe!

Die staat altijd wel bij de eerste 3, daar is bijna niet tegenop te dressuren en springen en de cross zal ie ook wel foutloos doen. Eigenlijk niet eerlijk dat mensen die Boekelo gereden hebben ook aan dit (lagere nivo) kampioenschap mee mogen doen.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:20

De titel voor de L paarden zal gaan tussen Jan v Beek en Bert Rietman... let maar op Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 20:22

chantal_cs schreef:
whaha had je wel gewild hè.. Haha!
Morgen om 8 uur ben ik weer in Bathmen, als ik het je moet melden hoeveel punten je had moet je even je mob.nr. aan me door pb-en!

Hé hoe rij jij de punt btw? LInks of rechts van dat boompje langs wat ervoor staat? Ik wilde er links langs, maar toen zag ik dat daar de grond verhard is...

Ja, dat had ik wel gewild ja, maar ik begrijp dat je dat niet van plan bent, hi hi. Ik geef je groot gelijk hoor! Ik wacht wel tot morgen. (heb je mijn mob.nr. niet meer??)
De punt, bedoel je hindernis 8? Ik rij van buiten naar binnen, dus links van de boom. Denk wel dat ze nog met zand aan de gang gaan daar, want er lag een hele berg in het weiland.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 20:24

chantal_cs schreef:
De titel voor de L paarden zal gaan tussen Jan v Beek en Bert Rietman... let maar op Haha!

Dat bedoel ik maar. We hebben een aantal cracks in onze ring.
Jan van Beek, Hillie Duivenkate, Annemarie van Merkenstijn, Jessie Deutekom, Madelein Brugman, Julike Prozee en nog wel een paar.
Ik ga maar gewoon voor een foutloze ronde en niet voor het kampioenschap (dream on)!!!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:24

Dat is waar, nou ja ik loop morgen toch nog een keer, mochten ze daar nog wat zand opgooien ga ik bij de punt hindernis 8 links langs de boom!

Ik heb idd je nr nog wel... stom! Ik zal je morgenochtend gelijk smsen als ik er ben!!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:25

Simmie schreef:
Dat bedoel ik maar. We hebben een aantal cracks in onze ring.
Jan van Beek, Hillie Duivenkate, Annemarie van Merkenstijn, Jessie Deutekom, Madelein Brugman, Julike Prozee en nog wel een paar.
Ik ga maar gewoon voor een foutloze ronde en niet voor het kampioenschap (dream on)!!!!

Ik hoop bij de eerste helft te horen, maar ik ga niet voor de prijzen, zover kan ik toch niet stijgen in de lijst... Schijnheilig

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 20:28

De eerste helft zou wel leuk zijn ja.....................

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 20:30

Ik ga heel hard mijn best doen om dit weekend nog even te komen kijken, maar ik kan niets beloven. 't Is al zo goed als vol gepland...

Maar iig veel succes allemaal! OK dan!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:35

Heel veel succes morgen bij de cross. En Simmie: Die mensen zijn te verslaan hoor! Gewoon rijden alsof je kampioen bent! Zelfde geldt voor Chantal: gaan met die banaan! OK dan!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:40

Ik ga toch rechtdoor op 7, we gaan het gewoon doen.. haha

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 23:51

Scum schreef:
Heel veel succes morgen bij de cross. En Simmie: Die mensen zijn te verslaan hoor! Gewoon rijden alsof je kampioen bent! Zelfde geldt voor Chantal: gaan met die banaan! OK dan!

Ha, makkelijk praten! Maar toch goed bedoeld hoor Scum! Knipoog

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 23:52

chantal_cs schreef:
Ik ga toch rechtdoor op 7, we gaan het gewoon doen.. haha

Goed zo! OK dan! Als je volgend jaar M gaat starten met Luck, is die sloot wel een mooie graadmeter!
Zie je morgen!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:54

Denk ik ook idd! Goed blijven zitten en veel been! Haha!
Laatst bijgewerkt door Sjaan op 05-11-04 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 23:54

Simmie schreef:
Ha, makkelijk praten! Maar toch goed bedoeld hoor Scum! Knipoog

Tja, ik zit er zelf natuurlijk niet op, maar remember: De beste scumlui staan aan wal! Haha!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 23:58

En Online doet alles en die van mij wil nog wel eens in de stop de laatste tijd...........................

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-04 00:03

Ik zal Online vannacht eens even contact laten opnemen met die van jou.... Wedden dat hij morgen alles doet?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-04 00:04

Dat lijkt me een prima plan. Zeker nu ze hengstig is wil ze vast wel een gezellig onderonsje met Online.