[SGW] SGW Hattem... wie doet er mee?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:14

Grappig dat je mij wel gezien hebt.
Deed de cross-starter bij jou ook zo zenuwachtig?? Toen ik nog 1 minuut had en rustig door het starthok liep om nog een rondje te maken zei hij, je moet zo hoor! Hier blijven! Maffe man............

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:19

Ja, ik vond hem irritant. Hij zei 10 seconden voordat ik weg moest: Je sporen zijn te lang. Ja hallo zeg, zeg dat dan eerder of gewoon niet. Volgens mij heb ik ze niet eens te lang! Malloot... Lachen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:23

Ja, raar. Toen ik uit de cross kwam moest ik bij hem komen (hoorde ik van mijn vriend). Ik was de singel aan het losmaken en sperriem en neusriem los aan het doen, komt ie al aangewaggeld en gaat uitgebreid mijn paard staan te bekijken en zegt: Oh nee, ik heb me vergist, het gaat wel goed met haar.
Waar dat nou op sloeg?? Verward
Daar mag hij zich niet eens mee bemoeien.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:26

Dusss... vreemde vogel!
Trouwens die dierenarts was ook wel een chagrijn (ja, nu ik toch eenmaal aan het klagen ben Knipoog ) Ik stapte eerst een stukje omdat ik dacht dat dat moest. zegt ie; ja, dat is natuurlijk geen draven he. Pfff
En later stond ik met mijn vader even te kijken bij de pony's. Er waren een paar achter elkaar die niet helemaal rad waren, keurt hij gewoon goed. Ik had het idee dat hij niet eens goed keek Verward

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:31

die DA na het springen ja, die was idd niet vrolijk. Over de rest heb ik niets te zeuren. Jij nog?? hi hi.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:34

Hahaha uhm... Ja, de toiletten! Ik moest echt nodig vanmorgen. Ik kon het eerst niet vinden, toen had ik het uiteindelijk gevonden aan de overkant van het wedstrijdterrein... 20 cent! Moest ik weer terug...Haha. Maar verder heb ik niets te klagen hoor Tong uitsteken

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:35

andrea16 schreef:
Hahaha uhm... Ja, de toiletten! Ik moest echt nodig vanmorgen. Ik kon het eerst niet vinden, toen had ik het uiteindelijk gevonden aan de overkant van het wedstrijdterrein... 20 cent! Moest ik weer terug...Haha. Maar verder heb ik niets te klagen hoor Tong uitsteken

idd, heb een halfuur lopen te zoeken

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:36

Terwijl er gisteren op het hoofdterrein toch 3 dixiehuisjes stonden, maar die stonden nu in het bos rond de cross. Tja, daar heb je niet veel aan.
Die witte keet heb ik ook vreselijk lopen zoeken (maar heb niet betaald, wist niet dat dat moest hi hi).
Hoe ging jij maartjuh? Heb je alleen van een afstandje zien losspringen.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:38

Hahaha, ik moest wel betalen want ik was de enige die toen naar de WC ging. Maar heb wel even extra hard gezucht Tong uitsteken

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:41

Simmie schreef:
Terwijl er gisteren op het hoofdterrein toch 3 dixiehuisjes stonden, maar die stonden nu in het bos rond de cross. Tja, daar heb je niet veel aan.
Die witte keet heb ik ook vreselijk lopen zoeken (maar heb niet betaald, wist niet dat dat moest hi hi).
Hoe ging jij maartjuh? Heb je alleen van een afstandje zien losspringen.

don't ask

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:42

Ik zag trouwens dat in de Z-pony's maar 3 rondgekomen zijn!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:44

maartjuh schreef:
don't ask

Erger dan mij kan het bijna niet zijn. Onderuit gaan op hindernis 3... Scheve mond

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:44

dressuur ging slecht, maar raar genoeg stond ik toch nog 4de. En 2 Z2 ruiters, gingen goed en stonden achter mij Haha!.. leuk om die eens voorbij te rijden.. Maar iig, ik stond dus 4de, en was al helemaal bezig van als ik nu foutloos rij, en binnen de tijd, dan heb ik prijs..

Maarja eerst maar eens foutloos zien te rijden.. maar nee dat wilde niet echt lukken . Ik kwam niet eens rond ...

Bij 3 (m pony's 3) had je eerst zo'n soort beekje met stromend water, en dan een bankje.. En Romeo vond dat stromend water toch zooooooo eng.. Hij steigerde, bokte, rende mensen omver, hij werd echt helemaal gek.. En tsah, 3 rondjes draaien = 3 weigeringen. Dus ik heb helemaal niet in de buurt van dat bankje kunnen komen, en dus springen al helemaal niet..

Dus zo kon ik alles mooi vergeten. Ik baal er nog steeds van..
En dan wilde ik Z gaan starten, kom niet eens rond in de M
Laatst bijgewerkt door Maartje__ op 30-10-04 22:48, in het totaal 4 keer bewerkt

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:45

andrea16 schreef:
Erger dan mij kan het bijna niet zijn. Onderuit gaan op hindernis 3... Scheve mond

hindernis 3 is gewoon stom Haha!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:47

andrea16 schreef:
Ik zag trouwens dat in de Z-pony's maar 3 rondgekomen zijn!

M pony's geloof ik van de 20:
1 foutloos
2 gevallen
5 uitgebelt
en dus de overige allemaal met weigeringen.. Dus ook niet zo super

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:49

En aangezien hij toch vandaag niets heeft uitgevoerd, behalve een dressuurproefje (of iig iets wat er om moest lijken Tong uitsteken) en een superlaag springparcourtje, gaan we morgen lekker Z springen starten. En hopen dat er geen enge stromende waterbak inzit Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:50

maartjuh schreef:
ij 3 (m pony's 3) had je eerst zo'n soort beekje met stromend water, en dan een bankje.. En Romeo vond dat stromend water toch zooooooo eng.. Hij steigerde, bokte, rende mensen omver, hij werd echt helemaal gek.. En tsah, 3 rondjes draaien = 3 weigeringen. Dus ik heb helemaal niet in de buurt van dat bankje kunnen komen, en dus springen al helemaal niet..

Ja, die hindernis heb ik nog wel gezien. Echt balen dat hij daar niet langs wou. Ik vind het erg jammer dat dit de laatste cross van het seizoen is. Zo sluit je je seizoen niet echt lekker af vind ik.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:52

andrea16 schreef:
Ja, die hindernis heb ik nog wel gezien. Echt balen dat hij daar niet langs wou. Ik vind het erg jammer dat dit de laatste cross van het seizoen is. Zo sluit je je seizoen niet echt lekker af vind ik.

Idd, niet echt een fijn gevoel

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:54

Maarja, aan de andere kant ben ik ook wel weer blij dat ik niet de enige ben geweest die problemen heeft gehad in de cross.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:57

andrea16 schreef:
Maarja, aan de andere kant ben ik ook wel weer blij dat ik niet de enige ben geweest die problemen heeft gehad in de cross.

Het was ook zeker geen simpele cross hoor!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:58

Nee zeker niet! Daarom mag ik ook wel blij zijn denk ik dat ik de rest nog wel goed heb gesprongen...

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 23:00

andrea16 schreef:
Nee zeker niet! Daarom mag ik ook wel blij zijn denk ik dat ik de rest nog wel goed heb gesprongen...

Idd, je hebt het iig uitgereden.. (toch?)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 23:07

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 00:05

balen maatjuh dat Romeo geen zin had in dat stromende beekje! Ben je als is in Boekelo wezen trainen? daar zit ook een stromend beekje!

Als ik deze uitslagen zo hoor doet het me erg denken aan Bathmen vorig jaar.... daar heb ik toen vrijwillig het parcour verlaten met Murphy in de cross omdat hij niet rad was, maar daar kwamen er ook zo weinig rond...... Bij de Z pony's reed vorig jaar nog 1 Ctje, nou echt het is maar goed dat ze in het springparcour niet verder kwam want de cross was gewoon echt niet te doen voor een C pony in de Z. Terwijl dat toch wel de bedoeling moet zijn!
Bathmen vind ik verder echt een super mooie cross, maar het stond vorig jaar wel erg zwaar.

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 03:32

Ik heb ook uiteindelijk vrijwillig de cross verlaten bij de beek, paardje had de knollen op, en had nie zo'n zin om net als Vera Roozen op de kop in de beek te belanden...