Gelukkig rij ik geen wedstrijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kornelius "]
s Dielaarzen waar dit topic mee begon zijn trouwens geen western laarzen, dat mag duidelijk zijn.
[/quote]
Dat zeg ik ook niet, dat staat nergens, dat zegt niemand.
[quote="Blaze schreef:Als je geen onderscheid kunt maken tussen een line dance laars (of die belachelijke laars in het eerste bericht) en laarzen die je draagt tijdens een wedstrijd kun je beter blijven spelen met je barbie's
Kornelius schreef:En ja misschien krijg je nog een opmerking van blaze-achtige tiepjes die vinden dat je de westernsport niet goed representeert maar daarvan moet je zelf maar bepalen of je dat erg vindt natuurlijk.
, broek en hoed.
Buitenzorg"]Ik misschien ook wel
Dat zeg ik ook niet, dat staat nergens, dat zegt niemand.
[/quote]Ah sorry hoor ik lees nu je originele berichtje pas goed. De vraag was of het mág.
[quote="vera schreef:Ik zal niemand aanspreken op zijn outfit maar ben het wel eens met de "Blaze-achtige-typjes".
, maar de vraag was dus idd alleen of het mág.Buitenzorg schreef:OK je zult zeker niet achterlijk zijn,maar op een of andere manier is er iemand behoorlijk tekort geschoten in de begeleiding naar het wedstrijd rijden.En misschien ben ik dan idd achterlijk als ik me afvraag wat de definitie is van een westernlaars.
Kornelius schreef:Type western boots en western hat eens in bij google,kijk wat je dan vind,vergelijk dat met wat je ziet in een gemiddelde open klasse en als je dan nog vindt dat het niet duidelijk is
Ik heb nog even in de AQHA showrules gespiekt en daar wordt gesproken van "western hat and cowboy boots". dat helpt ook niet veel verder he.
en
ben ik ook
) voorzien bent van een paar zwembandjes
Het kan allemaal maar echt scoren doe je er niet mee.
) Blaze schreef:Denk dat 90% van de onduidelijkheden worden gevoed door kl*te berichtjes zoals deze![]()