Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Maar dit is heel toevallig wel een onderdeel waar in de "andere"rassen wel eens beter zouden kunnen zijn dan de quarter/paint of appaloosa!
Citaat:Natascha dH schreef:
En alleen hunter uitschrijven om met een niet-westernras ook eens te winnen vind ik een zwakke reden. Wil je nou zo goed mogelijk westernrijden (met wat voor ras dan ook, eigen ervaring dat dat kan) of wil je alleen maar quarters verslaan???!!!!
Daarom geen hunter en halter bij de WRAN.
Anya:
Wat een kulargument vind ik dat. Volgens mij staat dat ook nergens. Ik wil gewoon ook kunnen meedoen met hunter. Omdat het mij leuk lijkt in de eerste plaats. Dat mijn paard dat toevallig wat makkelijker zou kunnen als pakweg reining staat buiten kijf, maar dat is zeker niet de reden.
Niet om van quarters te winnen te winnen dus, maar gewoon om mee te kunnen doen. Jouw argument vooronderstelt dat quarters uberhaupt altijd winnen en dat is niet zo.
) aan gewerkt, om dit paard zover te krijgen dat hij deze verzamelde gangen kan tonen.
Citaat:Dus de halshouding van een arabier/kwpn-er mag iets hoger zijn. De passen iets ruimer (omdat ze ruimer lopen over het algemeen) en (daardoor) het tempo iets hoger.

)
! MHSolo schreef:En zullen we met z'n allen proberen ons te richten naar de huidige regels van de westernsport (met alle willekeurige rassen) en niet proberen de regels aan te passen zodat het wat gemakkelijker wordt voor niet westernrassen.)
Jos schreef:Met de uitspraak van ODS dat we maar een beetje meehobbelen door de arena ben ik het niet eens.
Wij hebben er jaren (in het diepste geheim![]()
) aan gewerkt, om dit paard zover te krijgen dat hij deze verzamelde gangen kan tonen.
Maar dit heb ik ook niet gezegd....Ik zei dan hobbelen we met z'n alle..!! En dat is heel wat anders!