[WN] bult in zadel? met fotos?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-04 23:36

Frayba schreef:
Een fantastisch zadel, Anya: Circle-L is van Volker Laves uit Wenden, en is een custom-made Circle-Y. Prima kwaliteit en wereldberoemd in heel Duitsland OK dan!

Groeten,

Chris.

Kijk Lachen Dat verklaart waarom ik het zo'n fijn zadel vind OK dan! . Dat wist ik niet. Thanks voor de info Lachen

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 19:43

Ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken.....
Erg balen dat het zadel niet aan je verwachtingen voldoet en je er niet meer mee kunt rijden, mits het gerepareerd of vervangen wordt.
Aan de andere kant, een zadel bij een winkel bestellen en het dan pas na een jaar ophalen?! Service vind ik het wel dat ze het zadel uberhaupt een jaar voor je hebben laten liggen.
De 1 zegt het is geleverd met een garantiebewijs, de andere zegt er is geen geldig garantiebewijs bij.
Ik denk in deze dat beide kanten een steekje hebben laten vallen en dat je er in dit soort gevallen veel beter uitkomt als je persoonlijk naar de verkoper toestapt om er over te praten.

Een beetje kort door de bocht vind ik wel de plaatsnaam Vorstenbosch noemen en dan vervolgens zeggen dat je er niets aan kunt doen dat mensen weten welke winkel daar zit. Jeetje je loopt toch al zolang in de westernwereld mee dat je weet dat de westernshop nog steeds niet veelvuldig in aantal zijn en dat er in Vorstenbosch precies 1 zit.

Kan er niets aan doen dat mij nu weer heel sterk het gevoel bekruipt dat er met 2 maten gemeten wordt!

WenS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 21:15

Hoe bedoel je met 2 maten meten ?
Dat het zadel pas na een jaar opgehaald is is gemakkelijk uit te leggen.
Ik heb het zadel besteld, een paar keer terug geweest, maanden gewacht maar toen was het er nog niet. Ik ben toen naar Italie gegaan voor wedstrijden en toen ik terugkwam in NL heb ik het zadel opgehaald. Ze hebben het niet voor mij vastgehouden ik had gewoon 'geluk' dat het niet eerder was verkocht.
Over de garantie; als die in orde was geweest was er nu geen probleem.
Over persoonlijk naar de winkel gaan; ik heb het zadel aan iemand meegegeven om te laten zien zodat de winkel kon zien wat het probleem was. Ik had op dat moment zelf geen tijd en moest kort daarop naar Oosterrijk dus wou ik ervoor zorgen dat het zadel bekeken werd voordat mijn garantie (die ik dacht dat ik had) erop zat (t was toen 10 mnd oud). Kan ik wel weer wachten tot ik terug was, maar was ik weer een paar maanden verder en als het zadel ouder is als een jaar gaan ze daar weer moeilijk over doen. In ieder geval is het zadel bekeken en werd medegedeeld dat dat niet onder de garantie valt.
Dat mensen weten welke winkel in Vorstenbosch zit en dat de westernwereld klein is dat snap ik ook wel; maar aan de andere kant als het positieve reclame was geweest dan hoor je er niemand over als je een plaatsnaam noemt.
Het enige positieve ervan is dat je van iedere (ook al is het slechte) ervaring wijzer word Lachen