Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
van jou??Dat was echt een super-car,hihi lol!Ik heb volgens mij ook nog foto's van hazerswoude???Ik moet dan wel in mijn archief gaan zoeken hoor.Kan je eigenlijk gewone foto's ook op je computer krijgen om dan te versturen??Klinkt wel dom zeker maar ik ben niet zo thuis met computers.HereWeGo schreef:Ik heb geen filmmateriaal van Banish en Cassie.
Banish eet levende kippen, wist je dat al? Ook niet gefilmed...
En astra4, wat is dat nou?
leuke ideeen heb je als je er zelf niet bent. Ik ook nog op het laatste moment foto's opgezocht,
ben ik toch de enigste die wat kon laten zien! Maar wel weer gelachen. Zelfs Leo op een FJORD.
Waar maak je dit mee?? Trouwens, een reunie van de Bentweg zou misschien nog niet eens zo gek zijn.(idee van Frannie) Of zien we elkaar op het NK? Hier komen in ieder geval wel veel van de oude stal.
gr.Bill Sonja schreef:Ik ben er wel een paar keer geweest, King was inderdaad een leuk dier. Een kennisje van me reed daar, en ik ben een paar keer mee wezen kijken. Het westernvirus had toen nog niet toegeslagen; ik vond het maar niks wat ik daar allemaal zag Was toen nog vreselijk aan het dressuurrijden en zag het nut van die rare oefeningen allemaal niet zo in
Voor wij gingen verhuizen naar het Oosten hebben we nog een aantal weken op de Lone Star Stables in Alphen gestaan, waar Jan Trel ook staat en lesgeeft. Was een erg leuke stal, prima sfeertje. Die meiden die daar in zitten deden het erg leuk, en hadden grote plannen voor de stal. Ik hoop dat het ze allemaal lukt, zou echt een verrijking voor die omstreken zijn. Aanrader om daar eens een bakkie te gaan doen! Ik denk dat je er wel meer bekenden tegen zult komen.
welke paarden waren van jou dan??
Ik liep daar altijd met Melbourn,, mijn verzorgpaard die drachtig is.
heeft btw nog geen veulentje
mrjah... leila777 schreef:hey,
ik heb ook op hazerswoude gestaan (toen nog met jewel de zwart bonte merrie)
helaas is die tijd voorbij!
ik weet niet waar alle lesklanten zijn gebleven maar van een aantal pensionmensen weet ik dat we ons over heeel nederland hebben verspreid.
Syl (toen nog de bijrijder van Flyn en Wortel, nu de eigenaresse van Wortel) staat bij ons in pension.
wilfred en fransisca van buzz zit in't hoge noorden en is de vice-voorzitser en het secretariaat van de DPHC.
john en saar http://www.maysflower.nl (is nog redelijk in de buurt)
han en dan van Quilla zijn een gezinnetje begonnen in drenten.
esther P van Shady staat ergens op een stal in hazerswoude
leo,annie,roy en jim zijn nu de eigenaren van manege Kalverhoek.
en jan zit nu op de lone star westernstables in alphen a/d rijn(lage zij v/d rijn). waar ook theo en corrine hun paardje hebben staan.
ik zit op dit moment in't zuiden van gelderand en ga per 1 september een western pensionstal beginnen in het midden van nederland nl.Woudenberg.
nou dit is wat ik zo'n beetje weet van de mensen van toen..........
(kom in september is een keertje gezellig langs)
groetjes, lila