Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tammie schreef:Ik heb het boekje ook net binnen en ben startnummer 44.
Maar hoe gaat het met de groompunten? Ik heb wel het kaartje, maar er staat geen route beschrijving bij om bij die groompunten te komen. Hoe gaat dat daar? Ik ben tot nu toe 2 keer gestart en bij beide keren zat er een routebeschrijving bij het boekje om bij de groompunten te komen.
Fasel schreef:Welke kaart moet je daarvoor hebben Nienke?
moet ik ook nog even naar kijken. Maar uit de beschrijvingen in het boekje zou je op kunnen maken dat we nog kaarten krijgen met daarop alle mogelijke groompunten. Staat op de blz met de beschrijving P/A en Vetgate nr 2.Citaat:Groomplaatsen
Op de routekaart die aan de deelnemers en hun grooms worden uitgereikt staan de mogelijke groomplaatsen duidelijk gemarkeerd.
kaart krijgt. We zien wel. We gaan morgen al vast proberen om de groompunten uit te zoeken via ons naviagtiesysteem
.
vraag stellen. Ik ga de rit op blote voeten doen (mijn pony
), maar zou je met de voorkeuring hoefschoenen mogen gebruiken?
(nadat het steentje weg was liep ze weer normaal, maar toch..). Nu zag de DA dat het door het steentje kwam en kreeg ik gewoon een A voor de locomotie, maar ik zou dat steentje graag tijdens het monsteren willen vergeten door haar op dat moment hoefschoenen aan te doen. Mag dat? Of moet je blootsvoets aantreden als je de rit ook blootsvoets wilt doen?
, maar je weet het maar nooit. Je mag met de endurance eigenlijk zo veel meer dan met een dressuur of western wedstrijd
, qua uitrusting.
Wel even uitpuzzelen van tevoren dus!
Voorlopig ga ik er vanuit, dat ik gewoon een tweede groom heb. Maar beter nu vast gevraagd en een noodoplossing achter de hand, dan zondag een probleem hebben, nietwaar?
Tammie schreef:Ik heb het boekje ook net binnen en ben startnummer 44.
Maar hoe gaat het met de groompunten? Ik heb wel het kaartje, maar er staat geen route beschrijving bij om bij die groompunten te komen. Hoe gaat dat daar? Ik ben tot nu toe 2 keer gestart en bij beide keren zat er een routebeschrijving bij het boekje om bij de groompunten te komen.