porsche schreef:Ja, Lamont, voor de organisatie zelf heb je maar een of twee mensen nodig die een eigen taak hebben.
In Katwijk zijn dat mijn dochter en ik die al het voorwerk doen. En iemand die de vrijwilligers bij elkaar zoekt. Je moet het eigenlijk zo regelen dat je de dag zelf niets meer hoeft te doen.
Het aantal vrijwilligers die je nodig hebt op de dag zelf is natuurlijk afhankelijk van het aantal posten en dat weer van de aantal klasses die vereden worden.
Enne Roskur en Graciaxxx jullie hoeven echt niets van organiseren te weten hoor. We delen jullie gewoon in op een van de posten. Krijgen er een lunchpakketje erbij en een lekkere mars voor de energie.
Maar als jullie dat geen goed idee vinden is het ook leuk als jullie komen rijden.
tot ziens, Jeanette
Bedankt Ganna en Porsche voor jullie reactie.
Zo te lezen hebben jullie genoeg ervaring met wedstrijden organiseren.
Helaas zitten jullie niet in de buurt van Zelhem, dus moet ik toch nog ergens anders vrijwilligers vandaan halen.
Dus nogmaals wie wil mij helpen met de voorbereiding en wie eventueel op de dag zelf?
En deelnemers komen vanzelf wel , maar als niemand het voortouw neemt om wat te organiseren komen er volgend jaar niet veel nieuwe wedstrijden op de kalender te staan.