[WN] slinkyvraagje (en niet gaan lachen....)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:12

oeps is beetje ( ERGGG ) Blond van mij !!! ( sorry jos !! )

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:12

Eh.... Jos is een vrouw Bloos!

En ik heb ook een aantal shock absorbers... ideaal!! (ook al heb ik niks)

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:14

Whiz schreef:
oeps is beetje ( ERGGG ) Blond van mij !!! ( sorry jos !! )

geeft niet hoor Ach gut
je ziet het...... de equi wrap werkt goed Clown

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:17

nou ja, hopen dat ie het zo wel doet, wilde gera quoten maar kreeg schermpje dat zei : alleen mogen reageren in dit topic ( hmmmm )

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:17

aha gera heeft ondertussen haar bericht verwijdert, vandaar

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:19

Ging iets fout hier, blijkbaar Scheve mond Verward

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:22

is al weer goed Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:30

Waar halen jullie trouwens egale slinkies vandaan voor een nette prijs? Ik moet nog eentje hebben in gebroken wit of creme voor de halterwedstrijd. Ik kan het me niet voorstellen dat ze alleen via westernshops te vinden zijn.. hebben Hindoestaanse winkeltjes dit soort truitjes ook niet? Heeft iemand een adresje voor me??

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 22:48

Kwestie van goed zoeken Gera... Ebay bijv, daar had ik laatst 4 body's gespot die waren echt perfect OK dan! Daar zat ook een creme/witte bij trouwens. En wat WAS ik woest toen ik een kwartiertje voor tijd bleek te zijn overboden Stoom uit je oren
Maar goed, daarna heb ik de 2ehands winkeltjes ontdekt maar daar moet je dus ook mazzel hebben.
Zwarte markt in Beverwijk is ook een hele goeie, alleen hebben ze daar op het moment niet veel omdat het zomer is en een normaal mens in de zomer nou eenmaal niet met een hooggesloten geval gaat lopen Clown
Wil zelf ook nog eens in Amsterdam gaan snuffelen, op de nieuwedijk heb je heel veel van die hindoezaakjes en ik vermoed dat daar straks in het najaar wel wat te vinden is.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 23:18

Nu nog sport-BH's die er enigszins uitzien. Waarom zijn al die dingen boven maat C toch Wit of zo'n viezige creme-kleur (die zelfs mijn oma al lelijk vond, terwijl die toch heel wat gewend was qua lelijk ondergoed)...

M.b.t. corset: in een van de postordergidsen staat een volkomen elastieken ding (dus bijna niet aan te krijgen) dat bedoeld is voor onder een strakke jurk). Knip de onderste 10 cm af en hij zit perfect onder een slinky Lachen

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 00:32

Anya schreef:
Nu nog sport-BH's die er enigszins uitzien. Waarom zijn al die dingen boven maat C toch Wit of zo'n viezige creme-kleur (die zelfs mijn oma al lelijk vond, terwijl die toch heel wat gewend was qua lelijk ondergoed)...

Shock Absorbers zijn er ook in D- en E cup in het zwart hoor! Haha!
En in zo'n achterlijk sport-groen kleurtje, het lijkt een beetje op Misty Green van Anky Haha!
Ik heb trouwens ook bruine gezien, maar ik weet niet meer van welk merk.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 05:32

Anya schreef:

M.b.t. corset: in een van de postordergidsen staat een volkomen elastieken ding (dus bijna niet aan te krijgen) dat bedoeld is voor onder een strakke jurk). Knip de onderste 10 cm af en hij zit perfect onder een slinky Lachen

Bij de Wehkamp en de Neckerman zijn ze er in verschillende modellen en kleuren, ook leuke!!

Wat die corsetten betreft is er nog een nadeel: wat je aan de ene kant wegdruk, floept er daar vlak boven weer uit. Goed opletten dus anders krijg je gewoon ergens anders rollen!!!!

Foei Sandra, klagen met maat 30 van spijkerbroek!!!!! Je hebt geen rollen, hoogstens wat rek in je vel!!!!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 06:46

Margee schreef:
Foei Sandra, klagen met maat 30 van spijkerbroek!!!!! Je hebt geen rollen, hoogstens wat rek in je vel!!!!

Jawel hoor Ben 36 en de laatste paar jaar is de verdeling een beetje anders geworden zeg maar Schijnheilig

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 06:58

Mijn creme slinky heb ik gewoon bij ebay gekocht, daar staan er altijd zat te koop.
Equiwrap is misschien niet eens zo'n slecht idee, heb toevallig vorige week nog 18 rolletjes gekocht in 'bright orange' Lachen

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 07:03

Cornelie... hoe kun jij nu rolletjes willen kopen, terwijl iedereen in dit topic er juist vanaf wil Clown

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 07:21

Hm, maar die rolletjes wil ik misschien wel Haha! Is in elk geval goedkoper om uit te proberen als zo'n korsetdinges. Straks maar eens even langs de paardenwinkel fietsen

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 07:47

Oeps sorry, ben niet blond Lachen
( ik heb trouwens die 18 rolletjes voor $ 1.75 per stuk, in de paardenwinkel ben je € 3,50 kwijt per rolletje ofzo en heb je alleen van die saaie kleuren )
Ik zit sinds gisteren maar weer op mijn ab swing om die rolletjes weg te schommelen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 07:56

Anya schreef:

Tip: Witte kopen die er ook nog aardig uitziet. Dan even doorlopen naar de drogisterij, en even bij de kleurtabletten kijken. Hebben ze een kleurtje of 50, zou genoeg moeten zijn Haha! Door de verschillende materialen die vaak in de sportbh's zitten, krijg je ook nog eens subtiele kleurverschilletjes. Net of 't zo hoort!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 07:57

Sandra_H schreef:
Jawel hoor Ben 36 en de laatste paar jaar is de verdeling een beetje anders geworden zeg maar Schijnheilig

Vast het goede leven van de laatste tijd Knipoog

Behoorlijk kinky om jezelf (door iemand anders) in de vetwrap te laten rollen Clown

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 08:00

Sugarmiss schreef:
Vast het goede leven van de laatste tijd Knipoog

Dat zou best nog weleens kunnen ja Cool

Behoorlijk kinky om jezelf (door iemand anders) in de vetwrap te laten rollen Clown

Whoehahahaha daar had ik nog niet over nagedacht......achja tis weer es wat anders Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 08:00

Voor de liefhebbers heb ik anders nog wel een Long John in de aanbieding.... Zo'n Neoprenepak dat ik gebruikte voor het zeekayakken toen ik nog in het westen woonde.... Haha!
Schijnt wonderen te doen Tong uitsteken

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 08:05

Het heet ook niet voor niks VET WRAP Lachen
( of nou ja, officieel heet het vet rap )

alle kleurtjes

Hmm, misschien is het wel een gat in de markt Clown
Voor pride zijn het in ieder geval handige sokjes en oranje is onze endurance kleur dus dat komt goed uit.
Maar misschien is het inderdaad iets om eens te proberen als corset. Het is sowieso nog luchtdoorlatend en elastisch maar het lijkt mij wel warm.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 09:13

Of naar de plastiche chirurg Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 11:37

Sandra_H schreef:

Dat probleem is bij mij altijd al aanwezig geweest. Ik ben te klein gebleven voor mijn breedte en gewicht *LOL* *LOL* *LOL*

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 11:41

Whiz schreef:
Maaruh al eens hier aan gedacht : hoe dikker de kont van jou quarter hoe slanker die van jezelf eruit ziet !!

Ik dacht,dat de baasjes op hun dieren lijken(of andersom!)!! Clown