[WN] Bob Mashall bij een jong dier?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 20:23

Systeem II is met de gesloten panelen, terwijl systeem 3 meer die 'vingers' heeft. Maar als je het zeker wilt weten mail dan naar OF. Mijn ervaring is dat je ook snel antwoord terug hebt.
Via hun site kun je al een 'bestelling' invullen en zien wat dan eea gaat kosten.
Bij een zadel met tooling en later pas zilver erop zetten moet je uitkijken voor 'niet mooi plat' liggen op het leer. Normaliter wordt met de tooling rekening gehouden als er ergens ook zilver moet komen.

Wil ik even naar de Rancher kijken ligt de site er uit Verdrietig

En je bent welkom om te komen proefzitten hoor. De laatste die kwam proefzitten heeft er nu ook een Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 20:44

Ja, hoe de panelen er uit zien weet ik, dat staat ook bij de opties bij elk zadel.
Zilver en Tooling laat ik inderdaad 'op het zelfde adres' doen. Ik wil graag een corner plate bijvoorbeeld en daarbij is het het mooist als de tooling er omheen gewerkt wordt. Helemaal omdat ik ook een border tooling wil.
Moet alleen nog even zien of dat bij de Rancher wel kan. Beide skirts zijn bij dit zadel aan de achterkant even lang, dus je heb geen 'uitstekende' hoek zeg maar. Ze hebben er op de foto een corner concho op zitten... is ook wel mooi...

De Cattle Baron
Afbeelding

De Rancher
Afbeelding

Het grootste verschil:
Cattle Baron: 7"Gullet (standard tree), 8-½"Gullet (Wide Tree) with Medium Swell Fork, 5-1/4"Tall x 12-½" Wide Cantle
Bij de info over de seat staat nog: Medium Twist & Medium Rise

Rancher: Gullet Width: Standard: 7", Wide: 8-1/2". Fork & Cantle: 3-1/4" Undercut fork, 4-3/4" tall x 12-3/4" wide cantle
Bij de info over de seat staat: Wide Twist & Low Rise.

De Rancher heeft standaard een High Dally Post en de Cattle Baron een Pleasure horn. Wil ik op de Rancher een Pleasure horn kost dat $50, maar ik spaar me de $100 voor de suede seat die ik wil uit, want die is bij de Rancher standaard en bij de Cattle Baron weer niet.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 21:20

Mooie zadels Kwijl . Ik heb je even per PB geantwoord, we dwalen zo af Haha!