mavantos schreef:BeFunny schreef:Ik vind dat jullie echt veel te heftig reageren.
Pas d is al onder het zadel. Ts traind er al mee en heeft nog tijd om op te bouwen daarnaast geeft ze aan dat als ze het idee heeft dat het niet gaat ze dat "ritje (want het is geen wekenlange tocht door spanje ofzo) niet doen.
Ik juig het alleen maar toe ik denk dat zowel paard als TS er wel even van uitgaan dat ts geen overgewicht heeft en dat het paard verder gezond is en goede conditie, dit beiden heel erg leuk gaan vinden.
Het is een vierjarige hè? Het zou een heel ander verhaal zijn als het paard acht of tien zou zijn.
Nou als die 8 of 10 jarige niks heeft gedaan dan op de wei staan bijvoorbeeld dan vind ik dat helemaal niet anders.
Nogmaals TS geeft aan dat ze niet gaat als het paard er niet aan toe is. Over een half jaar is die 4,5 en het is dus zo dat ze al aan het opbouwen is. Alles valt of staat met hoe ver ze dan zijn en hoe het gaat. Ik vind dat jullie of iig een aantal heel heftig op ts reageren.
Maar mijn doel was anders, ik ging gewoon gezellig wandelen ipv op buitenrit. De volgende buitenrit wordt de helft van de afstand (5 ipv 10 km).