Zo eentje dus:
https://agradi.nl/products/br-rijhelm-o ... gwWBMvfyoZ
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kamsel schreef:Charles Owen is juist helemaal niet voor ronde hoofden.
Of je moet de speciale ronde versie opzetten.
Ik heb een niet verstelbare CO met MIPS.
Mijn ervaring met de beweeglijkheid is hetzelfde als die van Eef_Bam.
Je moet caps inderdaad wel goed passen anders heb je er niks aan.
Kaatje_S schreef:Ga vooral veel merken passen. Je hoofd heeft natuurlijk een bepaalde vorm en het ene merk past beter bij een ovaal hoofd, de ander meer bij een ronde.
Dus waar iemand helemaal met een merk wegloopt, kan dat voor een ander juist vreselijk zitten.
Ik heb zelf ook een casco mistrall, wel verstelbaar, maar totaal geen last van de knop
Pallatin schreef:Nee, dat heb ik met deze cap iig nooit gehad. Een afdruk lijkt me eerlijk gezegd een teken van een niet goed passende cap. En vocht in vingers of voeten bij warmte is idd niet zo raar maar dat gebeurt bij mijn weten niet op je hoofd waar de cap omheen zit
Signe schreef:Ik heb de KED Paso. Die is ovaler dan de meeste caps en laat mijn hoofd nu ook ovaal zijn. Bevalt goed en is te betalen. Ik heb hem geloof ik ook alweer langer dan 5 jaar, maar is de eerste paar jaar amper gebruikt. Telt dat?
En ja.. keD niet keP
SansaS schreef:Signe schreef:Ik heb de KED Paso. Die is ovaler dan de meeste caps en laat mijn hoofd nu ook ovaal zijn. Bevalt goed en is te betalen. Ik heb hem geloof ik ook alweer langer dan 5 jaar, maar is de eerste paar jaar amper gebruikt. Telt dat?
En ja.. keD niet keP
Nee dat telt helaas niet. Het gaat om het materiaal dat achteruit gaat of je hem nu wel of niet gebruikt.