Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zomon schreef:Isse heel mooi,maar wie weet durft hij wel niet aangezien er nog veeeeel meer vrouwen meegaan. mannen blijven in de minderheid.![]()
En als de groep nog groter wordt zal het wel helemaal een kippehok worden al die kakelende vrouwen.
Het liefste met bullit (hengstje, ongeveer net zo oud als jagger) Ik ben alleen niet alleen trailerloos, maar ook trailerrijbewijsloos (mooi woord voor galgje
)
Nanouk schreef:Nou ik heb Rinus net gesproken hoor, jullie krijgen allemaal de hartelijke groetenen hij wil absoluut weer mee met het bokt-kamp.
Hij heeft zelf geen internetaansluiting meer en vroeg of ik hem nu wilde aanmelden.Bij deze!!!
Sprite schreef:Het liefste met bullit (hengstje, ongeveer net zo oud als jagger) Ik ben alleen niet alleen trailerloos, maar ook trailerrijbewijsloos (mooi woord voor galgje)
(weet alleen niet hoe blij ze er zelf mee zijn). Nee, het lijkt me echt heel leuk, twee jaarlinghengstjes.