Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loesje4600 schreef:Martinev.. wat fijn dat je lekker gereden hebt, dapper van je guppie dat die zo rondloopt. Is wel een fijne cross idd om je paard kennis te laten maken met het crossen, hangt fijne sfeer daar rond
martinev schreef:loesje4600 schreef:Martinev.. wat fijn dat je lekker gereden hebt, dapper van je guppie dat die zo rondloopt. Is wel een fijne cross idd om je paard kennis te laten maken met het crossen, hangt fijne sfeer daar rond
Nou precies, ideaal voor die jonge paarden zo!
Cookie, balen je val, zal je inderdaad wel voelen morgen..
Voor degenen die het leuk vinden, stukje van onze babycross, zet je geluid maar zacht, ik ben ietwat enthousiast...![]()
[ Video ]
DreamGuide schreef:Ik ben meer dan 48 uur bezig geweest om dit banketstaaf filmpje op Youtube te krijgen, maar het is eindelijk gelukt.
Team PuppyPower op cross in Broekelo!
[ Video ]
DreamGuide schreef:Ik ben meer dan 48 uur bezig geweest om dit banketstaaf filmpje op Youtube te krijgen, maar het is eindelijk gelukt.
[ Video ]
Shelly21 schreef:DreamGuide schreef:Ik ben meer dan 48 uur bezig geweest om dit banketstaaf filmpje op Youtube te krijgen, maar het is eindelijk gelukt.
[ Video ]
Zo herkenbaar jou paard. Nee ik ga niet voorop![]()
Mijne heeft precies het zelfde dat is zo rot. Ik hoop echt dat het er ooit uit gaat. Ga proberen in rekken alleen de cross te starten, dus dan hopen dat we vooruit komen haha.
DreamGuide schreef:Oh maar alleen loopt ze wel hoor, ze stopt nog wel voor hindernissen maar dat is gebrek aan ervaring, de cross-knop doet het verder prima.
Alleen met een ander wil ze niet voorop. En om haar daar nou een fikse mep voor te verkopen, tsja, dat vind ik niet zo nodig.
Wim Bussink was er ook hoorde ik, maar daar heb ik nog geen foto's van gezien.