Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elise_K schreef:Ik ben ook weer terug na een (vroeg!) dagje. De afgelopen 3 SGW's hebben we het eind van het springpacours niet gehaald, en na vorige week in Gorssel weer uitgebeld te zijn geweest, was ik er eigenlijk klaar mee om steeds half Nederland door te reizen voor de kat zn vioolHelaas was de uitschrijftermijn van Gelselaar al verstreken, en als we dan toch moeten betalen.... tja dan ook maar starten hè
Vlak voor mij in het springen ging er een mevrouw heel naar af, waar volgens mij ook de ambu voor is gekomen (weet iemand hoe het met haar is?) Niet best voor mijn zenuwen, maar boven alle verwachtingen in reden we foutloos(!!) in het springenIk was zó blij, en zeker na al het gedoe de laatste tijd, dat ik gewoon moest huilen van blijdschap dat we mochten crossen
En dat terwijl ik echt geen emo-muts ben.
In de cross wat problemen om te vertrekken (wat ze me denk ik als weigering hebben aangerekend?) En daarna nog een stop op de betonnen pijp en die erna. Daarna weer het gaspedaal gevonden. Zo erg dat ik het pad naar rechts had gemistMet pacourslopen hing er nog een lint over de weg, ik dus wachten op t lint, nou mooi niet, dus ik kon omdraaien
Verder foutloos uit kunnen rijden, méga blij en die paar stops kunnen me gestolen worden
allang blij dat we weer in een stijgende lijn zitten!
Veel gezellige mensen gesproken trouwens!
Mijn filmpje voor de geinteresseerden: [ Video ]