Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
te zijn op een internationale wedstrijd. 'Tuurlijk wordt het moeilijker je punten bij elkaar te halen, maar als dat dan toch lukt, zijn ze deste meer waard!
) Ik had ze al in de inrijbak gezien en wist meteen dat ik mijn doelen bij moest stellen.
Enorme tanks en voor Dot en mij nagenoeg onverslaanbaar (bleek later ook wel toen één van de twee zelfs tussen de volwassen merries het eremetaal weg wist te halen). Dot werd onder alle 5 de judges als 3e geplaats en dat was voor mij op dat moment het hoogst haalbare, dus was ik erg blij met dat resultaat.Francis schreef:Goede geïmporteerde paarden zijn uiteindelijk wel een voorwaarde voor verbetering van een ras dat hier nog te weinig diversiteit heeft om op voort te borduren. Het kan vervelend zijn als zo'n paard je 'voor de voeten loopt', maar uiteindelijk zorgen ze er wel voor dat we met z'n allen kunnen groeien in onze sport en met onze paarden (maar da's mijn mening).
) .
Anya schreef:Ik vind dat het bij de westensport al een stukje beter geregeld is dan bij bijvoorbeeld dressuur of springen. Bij western worden de professionals tenminste nog afgezonderd in een eigen .

op Chicky 100 & WWK gefokt
Jos schreef:yep, hij valt dus net verkeerd binnen de regels.
want daar houd ik me toch maar aan . (in het kader van een goed opvoedende moeder)
dus dit jaar maar wat minder starten, want dat prof. paard krijg ik bij de 'directie' er echt niet door

Romkabouter schreef:Ik snap niet echt dat het uitmaakt. Je kan als amateur ook leuk meedoen als je hard traint. Heeft niet zozeer met prof te maken als wel met inzet. Een prof heeft misschien meer paarden, maar rijdt per paard waarschijnlijk niet meer dan wij
Dat sommige profs betere paarden hebben heeft niet met hun prof zijn te maken, maar met geld
Ik vind het juist leuk als ik als hobbiest in de subtop mee kan doen en er soms een prof af kan rijden
heb je die keus niet.