Er staat ook nergens dat ik den ham niet loop.. ik zeg alleen dat ik boscrossen van 10 km niet loop...maar ga hier niet een leuk topic mee bevuilen..ik wens iedereen alvast heel veel plezier zaterdag, dat is het belangrijkste van paardrijden.
nummie
Geplaatst: 21-08-18 11:05
pros_zero
Jij zit in de organisatie toch ? Ik had mij voor twee rondjes opgegeven maar er staat maar 1 rondje op de startlijst, weet jij of de startlijst nog aangepast wordt? Heb het weekend al wel gemaild dat ik 2x start en er maar 1x opsta
Wij zijn weer terug. Super fijn gereden. Eerste rondje tot aan vier wat opstartproblemen. Tweede rondje alleen bij de start even aan moeten pakken. Hij blijft etteren met wegrijden uit de startbox
Tweede rondje verder echt als een speer gereden. Super fijn!
Ik ook terug! 2 foutloze rondjes! Trots . Wij hadden het ook nog droog dus was zeer geslaagd.
paschester
Geplaatst: 25-08-18 18:36
Vandaag weer heerlijk foutloos rondje gecrosd. Super aangekleed parcours met mooie hindernissen op super bodem. Beetje last bij het inrijden van spatjes door de paarden die er naast door de finish gingen. #vliegende achterbenen#blij ei
de andere fotograaf stond bij de laatste hindernissen en voornamelijk de waterbak
nummie
Geplaatst: 25-08-18 19:49
Vond het een super leuke cross en goed geregeld.
Paardje was vandaag totaal niet haar zelf, normaal vreet ze de hindernissen op, nu lag ik er ineens naast tussen 1 en 2 door een waterplasje
ze had veel spanning dus twee rondjes rustig afgemaakt, maar ze was zo bezig met alles om haar heen, dat ze de hindernissen niet eens zag en telkens uit het niets stil stond of omdraaide
Hindernissen keek ze niet op maar van een takje kreeg ze bijna een hartverzakking. Volgende keer beter
Ik zag trouwens ook dat er 2 trekpaarden? meededen. Zie je niet vaak, wel gaaf zeg!
Hopelijk zou ik de volgende keer ook mee kunnen doen
robbie88
Geplaatst: 25-08-18 21:32
Hier ook fijne rondjes, paard veel geleerd.. Ik heb onderweg 1 fotograaf gezien, bij de waterbak buiten mijn camera en vriendin haar camera niet, ben benieuwd..
Sterreke : de trekpaarden waren vlak voor ons, zag ze net op mijn camerakaartje voorbij komen:)
Koekeroekus
Geplaatst: 25-08-18 22:42
Die trekpaarden vond ik inderdaad ook super stoer!
Vond mezelf nog wel een bitch
M'n eerste rondje wou er iemand aanhaken. Punt is alleen dat die van mij dan echt super vervelend wordt en niet meer op mij let. Wil liever bij het andere paard in de buurt blijven Heb haar gezegd dat ik liever niet had dat ze achter me aan ging. Vond het super vervelend om te zeggen maar anders had ik voor iedere hindernis stil gestaan. Zij wou natuurlijk ook een leuke cross.