Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marije1987 schreef:Ik heb een vraagje in het kader van nooit geschoten altijd mis.. weet iemand in de buurt daar een plekje om te slapen met paard? Ik heb al zitten zoeken, maar niets gevonden. Boxen op het terrein zijn voor het hele weekend te huur, maar ik heb alleen van vrijdag op zaterdag nodig en in verhouding is het dan erg duur..
marije1987 schreef:Ik heb een vraagje in het kader van nooit geschoten altijd mis.. weet iemand in de buurt daar een plekje om te slapen met paard? Ik heb al zitten zoeken, maar niets gevonden. Boxen op het terrein zijn voor het hele weekend te huur, maar ik heb alleen van vrijdag op zaterdag nodig en in verhouding is het dan erg duur..
Melissa1996 schreef:marije1987 schreef:Ik heb een vraagje in het kader van nooit geschoten altijd mis.. weet iemand in de buurt daar een plekje om te slapen met paard? Ik heb al zitten zoeken, maar niets gevonden. Boxen op het terrein zijn voor het hele weekend te huur, maar ik heb alleen van vrijdag op zaterdag nodig en in verhouding is het dan erg duur..
Weet je toevallig hoeveel de boxen waren? Miss weet ik nog iets, maar weet niet wat de prijzen waren in geffen.