Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynn schreef:Van de week staan de foto's van mij en mijn vriend online op mijn website, hebben we eerder bij het Amsterdamse Bos ook gedaan met z'n tweetjes![]()
Van hem staan er al enkelen op z'n Instagram pagina GilianPhoto. Geen idee of jullie er tussen staan... Vast wel tussen de rest vd foto's.
We kwamen wel uit Almere dus zijn rond kwart voor 5 weer richting huis vertrokken, waren moe en verbrand
kikkerdril4 schreef:Hmm jammer zoveel fotografen en alles net op het verkeerde moment dus nog steeds geen hele mooie foto kunnen vinden boven een hindernisWel hele mooie kwaliteit en kleur @cynn!
Cynn schreef:kikkerdril4 schreef:Hmm jammer zoveel fotografen en alles net op het verkeerde moment dus nog steeds geen hele mooie foto kunnen vinden boven een hindernisWel hele mooie kwaliteit en kleur @cynn!
Ach dat is wel heel vervelend! Jammer genoeg kunnen de fotografen maar op 1 plek tegelijkertijd zijn.. zelf heb ik zoals eerder gemeld door eerder vertrek sowieso niet alles op de foto.. tussendoor ook nog even de sanitaire stop, wat eten.. dan helaas ineens een menselijk obstakel voor mijn neus waardoor ik een foto niet kon maken.. allemaal factoren die helaas meespelen. Maar het is wel heel erg zuur als van alle fotografen niemand je op een sprong gefotografeerd heeft, kan me voorstellen dat je baalt
Welk nummer was je? Misschien sta je er bij mijn vriend nog tussen. Ze zijn aan het uploaden, duurt nog even, maar dan kan ik alvast voor je kijken.