streep schreef:vraagje, heeft er iemand ervaring met de oefencross in Bathmen
Ja ik! Wat wil je weten?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koekeroekus schreef:streep schreef:vraagje, heeft er iemand ervaring met de oefencross in Bathmen
Ja ik! Wat wil je weten?
streep schreef:Ik ben benieuwd of deze ook door het bos is. Ik zoek wel een cross net zoiets als bv de oefencross in Ede. Ik heb ergens een filmpje gezien en dat zag er goed uit. Ivm een blessure wil ik nog 1x een oefencross rijden maar het is 60 min met de trailer dus ik wil wel graag goed kunnen oefenen.
pros_zero schreef:25 augustus Den ham (overijssel)
40/50 of 70/80
kosten: 15,- per rondje
http://www.facebook.nl/oefencrossdenham
Paardenfan25 schreef:Weet iemand of er een leuke oefencross of crossles is in Noord Brabant dit najaar?
moonsparkle schreef:Beetje offtopic maar heeft iemand ervaring met die cross bij jacobs? Ik zou volgende keer dat ze het weer organiseren graag op een manegepaard van hun een crossles willen doen.
Freggle_Edge schreef:moonsparkle schreef:Beetje offtopic maar heeft iemand ervaring met die cross bij jacobs? Ik zou volgende keer dat ze het weer organiseren graag op een manegepaard van hun een crossles willen doen.
Niet met de cross training, wel 1 keer de oefencross gereden en dat was niet voor herhaling vatbaar.