Ja hopen dat het weer beetje mee zit en dat de weersvoorspellingen van nu niet uitkomen! Zag ook de route en sprongen al op de Facebookpagina staan
LauraEden
Geplaatst: 07-09-17 22:14
Elise_K schreef:
Is de bodem erg gevoelig voor matheid?
De bodem is nu aan de droge kant, dus een beetje regen kan geen kwaad. Alleen een paar jaar geleden is de Tripalon letterlijk in het water gelopen en dat was erg zuur na alle voorbereidingen! Maar voor nu hebben we goede hoop
Cookie2222
Geplaatst: 08-09-17 13:57
Ik doe ook weer mee L2 en 80cm
Parcours is leuk, maar wel lang. Dus ik zou zeker lekker stappen of draven tussendoor. Bodem is meestal goed, sommige stukken waren vorige keer wat modderig maar daar heb ik gewoon lekker gestapt.
UPDATE WEERSVOORSPELLINGEN Beste allemaal, Helaas zijn de weersvoorspellingen erg slecht. Het terrein is na de regen van het afgelopen weekend erg goed gebleven, maar het is de vraag hoeveel regen het terrein nog kan hebben. Morgenmiddag gaan wij het terrein uitgebreid inspecteren en een goed overwogen beslissing maken. Ik wil benadrukken dat voor ons de veiligheid altijd voorop staat! We hopen uiteraard dat de 11e editie van de Tripalon Bussloo door kan gaan, maar we willen geen enkel risico nemen! We houden jullie op de hoogte en duimen nog steeds voor goed weer!
Van de FB van de tripalon... duimen dat het door kan gaan
Oei Jester, dat klinkt niet best! Hier is de bodem nog erg goed, maar ik zit er dan ook ruim een uur vandaan en we hebben nog relatief weinig regen gehad. Jij denkt alleen springen dus? Geen cross ook?
Vera, ik zag het ook, maar morgen wordt het volgens mij wel erg slecht weer en veel regen kon het niet meer hebben..
Jester_
Geplaatst: 12-09-17 23:04
Nou springen zal dan niet. Ik denk dan enkel cross (daar komt iedereen immers voor). Maar als de bodem niet goed genoeg is voor dressuur is het ook niet goed genoeg voor crossen. Ik heb er zondag nog wedstrijd gehad (de manege erbij) en hun losrijbak is heel mul en kan veel hebben. Maar die stond al volledig onder water..
En het word de komende dagen beroerd, gaat zeker nog 30 mm vallen